جابه جایی کالا در استان بوشهر 5 درصد افزایش یافت – خبرگزاری تینار | اخبار ایران و جهان

جابه جایی کالا در استان بوشهر 5 درصد افزایش یافت - خبرگزاری تینار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تینار، عبدالکریم اخترشناس صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جابه جایی کالا در استان بوشهر از نظر تناژ و سفر (سرویس) رشد 5 درصدی را تجربه کرده که نشانگر رونق و بهبود شاخص های اقتصادی استان است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر افزود: عمده کالاهای جابجا شده از مبدا استان طی سال گذشته شامل 53 درصد مواد شیمیایی، 21 درصد مواد ساختمانی و معدنی و 13 درصد کالاهای کشاورزی و دامی بوده است.

وی عسلویه را به عنوان مبدا اصلی کالاهای جابه جایی شده در استان عنوان کرد و اظهار داشت: بوشهر و دشتستان نیز در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر در خصوص مقاصد کالاهای حمل شده از این استان نیز گفت: تهران با هزار و 108 تن، فارس با 629 تن و خوزستان با 541 تن کالا مقاصد اصلی ناوگان حمل بار از بوشهر بوده اند.

جابجایی 102 هزار تن کالای اساسی در استان

اخترشناس از جابجایی 102 هزار تن کالاهای اساسی توسط ناوگان باری بوشهر طی سال گذشته خبر داد.

این مقام مسیول افزود: این میزان جابجایی کالا در قالب 6 هزار و 86 سفر (سرویس) انجام شده که مجموعاً 38 درصد نسبت به سال قبل تر افزایش داشته است.

وی با اشاره به فعالیت سه هزار و 376 ناوگان حمل بار در استان یادآور شد: سن ناوگان باری بوشهر 12 سال است که حدود 8 سال از میانگین کشوری جوان تر است.

به گفته مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، 168 شرکت حمل و نقل فعال استان با بیش از پنج هزار و 234 راننده باری جابه جایی کالاها را بر عهده داشته اند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جابه جایی کالا در استان بوشهر 5 درصد افزایش یافت – خبرگزاری تینار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جابه جایی کالا در استان بوشهر 5 درصد افزایش یافت – خبرگزاری تینار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.