اجرای ممنوعیت های تردد در مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در تهران و اعلام مسیرهای جایگزین

اجرای ممنوعیت های تردد در مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در تهران و اعلام مسیرهای جایگزین

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ آز آغاز ممنوعیت های ترافیکی ویژه راهپیمایی 22 بهمن در تهران خبر داد و شش مسیر جایگزین خیابان انقلاب و آزادی در طول برگزاری این راهپیمایی را تشریح کرد.

به گزارش تینار، سرهنگ احسان مومنی درباره تمهیدات ترافیکی راهپیمایی روز 22 بهمن ماه گفت: با توجه به برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی در میدان آزادی و حضور شهروندان از مسیرهای 13گانه، تمهیدات ترافیکی ویژه ای برای امروز در نظر گرفته شده است که از حوالی ساعت هشت صبح امروز این تمهیدات آغاز شده و تردد در محور خیابان انقلاب و آزادی و دیگر مسیرها راهپیمایی تا پایان مراسم ممنوع شده است.

مومنی درباره مسیرهای جایگزین  ادامه داد: شهروندان برای تردد می تواند از مسیرهای جایگزین شامل اتوبان امام علی (ع)، زیرگذر مفتح، خیابان سپاه پل چوبی، تونل توحید، زیرگذر استادمعین و بزرگراه شهید ستاری استفاده کنند.

خبر مرتبط:

تمهیدات ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در تهران اعلام شد/ تردد و توقف در کدام معابر ممنوع است؟

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران پلیس راهور در طول مسیرهای راهپیمایی در آماده باش کامل هستند، گفت: تمهیدات راهور تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت لذا از شهروندان می خواهیم که در این زمینه همکاری لازم را با پلیس راهور تهران بزرگ داشته باشند.

پایان خبر تینار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای ممنوعیت های تردد در مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در تهران و اعلام مسیرهای جایگزین" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای ممنوعیت های تردد در مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در تهران و اعلام مسیرهای جایگزین"، کلیک کنید.