اسراییل نمی تواند حماس را با جنگ شکست دهد

اسراییل نمی تواند حماس را با جنگ شکست دهد

جوزپ بورل تاکید کرد رژیم صهیونیستی نمی تواند حماس را با جنگ شکست دهد.

به گزارش تینار، «جوزپ بورل» مسیول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز یکشنبه در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ گفت باید یک طرح آتی برای ملت فلسطین براساس راهکار تشکیل دو دولت ارایه کرد.

به نقل از خبرگزاری سما، بورل افزود: اگر می خواهیم نقش ژیوپلیتیکی در نزاع میان فلسطین و اسراییل داشته باشیم، باید متحدتر باشیم. همین مساله در پرونده اوکراین هم صدق می کند اما در اینجا رویکردهای متفاوتی وجود دارد و بسیاری از کشورها می خواهند بازی خودشان را انجام دهند.

وی تصریح کرد بدون جهت گیری روشن برای آینده مردم فلسطین، صلحی در خاورمیانه برقرار نخواهد شد. راه حل مناقشه فلسطین و رژیم صهیونیستی نظامی نیست.

بورل تاکید کرد: حماس یک ایده است و شما نمی توانید هیچ ایده ای را از بین ببرید.

رژیم صهیونیستی از 7 اکتبر 2023 جنگی ویرانگر را در نوار غزه به راه انداخته است که ده ها هزار قربانی غیرنظامی که بیشتر آنها کودک و زن هستند، بر جای گذاشته است.

پایان خبر تینار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسراییل نمی تواند حماس را با جنگ شکست دهد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسراییل نمی تواند حماس را با جنگ شکست دهد"، کلیک کنید.