اصلاح سیاست های ارزی مترادف عدم افزایش پرداختی از جیب مردم است

محمدی گفت:

اصلاح سیاست های ارزی مترادف عدم افزایش پرداختی از جیب مردم است

رییس سازمان غذا و دارو گفت: در صورت اصلاح سیاست های ارزی حوزه تجهیزات پزشکی هیچ افزایش پرداختی از جیب مردم وجود نخواهد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری تینار، سید حیدر محمدی  در گفتگو با ایفدانا با بیان این مطلب تاکید کرد: تفاوت قیمت ها در مورد اقلامی که بیمه ای هستند مانند طرح دارویار پوشش داده شود.
به گفته معاون وزیر بهداشت، سازمان غذا و دارو در حوزه ارز طی سال گذشته شرایط بهتری در حوزه تجهیزات داشت و حدودا 28 درصد تخصیص در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی رشد داشته است.
محمدی بیان کرد: با همکاری معاونین غذا و داروی سراسر کشور باید مراقبت کنیم که ملزومات و تجهیزات پزشکی با قیمت واقعی به دست مصرف کننده برسد و در مورد محصولاتی که سیاست های ارزی در مورد آنها اصلاح می شود نظارت های کافی صورت گیرد تا فراورده در انتهای زنجیره بدون تغییر قیمت به مردم عرضه شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اصلاح سیاست های ارزی مترادف عدم افزایش پرداختی از جیب مردم است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اصلاح سیاست های ارزی مترادف عدم افزایش پرداختی از جیب مردم است"، کلیک کنید.