اضافه برداشت ۴۲ میلیون مترمکعبی از دشت‌های شاهرود

اضافه برداشت ۴۲ میلیون مترمکعبی از دشت‌های شاهرود

تینار/سمنان مدیر امور منابع آب شهرستان شاهرود گفت: حدود ۴۲ میلیون مترمکعب آب از دشت‌های شهرستان شاهرود اضافه برداشت می‌شود.

سیدحسین حسینی ۲۸ مهرماه در پنجمین جلسه شورای حفاظت از منابع آب و سازگاری با کم‌آبی این شهرستان که با حضور اعضا و نمایندگان خانه کشاورز شاهرود برگزار شد؛ با اشاره به میزان کسری مخازن در دشت‌های شاهرود اظهار کرد: میزان کسری مخازن دشت‌های شاهرود سالانه حدود ۲۵ میلیون متر مکعب است.

وی با اشاره به اضافه برداشت از دشت‌های شاهرود گفت: حدود ۴۲ میلیون مترمکعب از دشت‌های شهرستان شاهرود اضافه برداشت صورت می‌گیرد.

مدیر امور منابع آب شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: با اجرای طرح‌های احیا و تعادل‌بخشی از ابتدای امسال تا کنون، از اضافه برداشت حدود ۵ میلیون متر مکعب از چاه‌های کشاورزی این شهرستان جلوگیری شده‌است.

پایان خبر تینار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اضافه برداشت ۴۲ میلیون مترمکعبی از دشت‌های شاهرود" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اضافه برداشت ۴۲ میلیون مترمکعبی از دشت‌های شاهرود"، کلیک کنید.