انصراف مالک شریعتی از لیست شورای ایتلاف در اعتراض به حضور دهنوی

انصراف مالک شریعتی از لیست شورای ایتلاف در اعتراض به حضور دهنوی

مالک شریعتی نماینده فعلی تهران که در لیست مشترک شورای ایتلاف و پایداری برای انتخابات مجلس دوازدهم نیز حضور دارد، از حضور در این لیست انصراف داد.

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری تینار؛ مالک شریعتی که عضو جمعیت رهپویان است، در متنی که در صفحه شخصی خود در فضای مجازی منتشر کرده، علت انصرافش از حضور در لیست شورای ایتلاف را حضور محسن دهنوی عنوان کرده است.

مالک شریعتی در این متن، تاکید کرده که انصراف از حضور در لیست را به پیگیری عدم تایید اعتبارنامه محسن دهنوی در صورت حضور در مجلس، ترجیح می دهد.

انصراف مالک شریعتی از لیست شورای ایتلاف در اعتراض به حضور دهنوی

روز جمعه لیست اولیه از نامزدهای مورد اشتراک شورای ایتلاف و پایداری (23+7) با سرلیستی محمدباقر قالیباف منتشر شد که نام محسن دهنوی نیز در آن به چشم می خورد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انصراف مالک شریعتی از لیست شورای ایتلاف در اعتراض به حضور دهنوی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انصراف مالک شریعتی از لیست شورای ایتلاف در اعتراض به حضور دهنوی"، کلیک کنید.