این جاذبه ها را باید تا قبل 35 سالگی ببینید

کنیا کشوری در شرق آفریقا است که به خاطر مناظر طبیعی خیره کننده و حیات وحش غنی اش مشهور است. این کشور از کوه ها و دشت ها تا سواحل و جنگل ها، چیزی برای همه ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تور کنیا می توانید به وب سایت ماهبان تور مراجعه نمایید.

در اینجا تعدادی از جاذبه های توریستی کنیا وجود دارد که ارزش دیدن دارند:

  • پارک ملی ماسایی مارا: این پارک به خاطر جمعیت عظیم گنو، گورخر و سایر حیوانات وحشی خود مشهور است. همچنین میزبان مهاجرت سالانه گنو است که یکی از چشمگیرترین رویدادهای طبیعی در جهان است.
  • ذخیره گاه ملی آمبوسلی: این ذخیره گاه به خاطر مناظر خیره کننده کوه کلیمانجارو مشهور است. همچنین خانه فیل‌های آفریقایی، شیرها، بوفالوها و سایر حیوانات وحشی است.
  • پارک ملی دریاچه ناکورو: این پارک به خاطر دریاچه صورتی‌اش که توسط جلبک‌های شور ایجاد می‌شود مشهور است. همچنین خانه فلامینگوها، کرگدن ها و سایر پرندگان است.
  • محوطه حفاظت شده لاواستریت: این محوطه حفاظت شده به خاطر لوله های آتشفشانی خود که هنوز از آنها گدازه جاری می شود، مشهور است. همچنین خانه زرافه ها، گورخرها و سایر حیوانات وحشی است.
  • جزیره لامو: این جزیره به خاطر شهر قدیمی خود که میراث جهانی یونسکو است مشهور است. این شهر به خاطر خانه ها و مساجد خشتی خود مشهور است.
  • مالندی: این شهر به خاطر سواحل زیبا و فرهنگ سواحلی اش مشهور است. همچنین مکانی محبوب برای غواصی و غواصی است.
  • نایروبی: این شهر پایتخت کنیا و بزرگترین شهر آن است. این شهر خانه موزه ملی کنیا، پارک ملی نایروبی و سایر جاذبه های گردشگری است.

اینها تنها تعدادی از جاذبه های توریستی متعددی هستند که در کنیا وجود دارد. با این همه چیز برای دیدن و انجام دادن، مطمئناً تعطیلات فراموش نشدنی را در این کشور زیبا خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: هزینه سفر به کنیا و پرو چقدر است؟

 

جاذبه های دیدنی پرو

پرو کشوری در آمریکای جنوبی است که به خاطر مناظر طبیعی خیره کننده و تاریخ و فرهنگ غنی اش مشهور است. از کوه های پوشیده از برف و جنگل های بارانی سرسبز گرفته تا بیابان های خشک و شهرهای باستانی، پرو چیزی برای همه ارائه می دهد. در اینجا برخی از جاذبه های دیدنی پرو که باید از آنها دیدن کنید آورده شده است:

ماچو پیچو: ماچو پیچو مشهورترین مقصد گردشگری پرو است و به دلایلی خوب است. این شهر باستانی اینکا در بالای کوه های آند واقع شده است و منظره ای خیره کننده دارد. ماچو پیچو به خوبی حفظ شده است و یادآوری قدرتمندی از مهارت و ظرافت مردم اینکا است.

کوزکو: کوزکو پایتخت امپراتوری اینکا بود و امروزه یک شهر جذاب و پر جنب و جوش است. کوزکو مملو از معماری استعماری، مکان های تاریخی و فرهنگ زنده است.

خط نازکا: خطوط نازکا مجموعه ای از ژئوگلیف های غول پیکر است که در بیابان نازکا در پرو واقع شده است. این خطوط شامل حیوانات، گیاهان و ارقام هندسی هستند و قدمت آنها به بین 500 تا 1500 سال قبل از میلاد مسیح می رسد.

دریاچه تیتیکاکا: دریاچه تیتیکاکا مرتفع ترین دریاچه قابل کشتیرانی در جهان است. این دریاچه در مرز بین پرو و بولیوی واقع شده است و خانه تعداد زیادی جزیره و جامعه محلی است.

آمازون: جنگل آمازون بزرگترین جنگل بارانی در جهان است و بخش هایی از آن در پرو یافت می شود. جنگل آمازون خانه تنوع باورنکردنی از گیاهان و حیوانات است و مقصدی محبوب برای اکوگردشگری است.

اینها تنها تعدادی از جاذبه های توریستی متعددی هستند که در پرو وجود دارد. با این همه چیز برای دیدن و انجام دادن، مطمئناً تعطیلات فراموش نشدنی را در این کشور زیبا خواهید داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "این جاذبه ها را باید تا قبل 35 سالگی ببینید" هستید؟ با کلیک بر روی گردشگری و اقامتی, کسب و کار ایرانی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "این جاذبه ها را باید تا قبل 35 سالگی ببینید"، کلیک کنید.