این رستوران به دلیل توهین به شهدای خدمت پلمب و متصدی آن بازداشت شد

این رستوران به دلیل توهین به شهدای خدمت پلمب و متصدی آن بازداشت شد

به گزارش تینار؛روابط عمومی پلیس استان قم اعلام کرد: متصدی یک رستوران در کهک که اقدام به نشر اکاذیب و توهین به ساحت شهدای خدمت کرده بود با صدور دستور قضایی روانه زندان شد.

ایرنا در خبری نوشت: پلیس استان قم اعلام کرد: فردی که اقدام به نشر اکاذیب و توهین به ساحت شهدای خدمت کرده بود،شناسایی و دستگیر شد.

این فرد که متصدی یک واحد صنفی رستوران در شهرستان کهک از توابع استان قم است با انتشار اخبار کذب و محتواهای توهین آمیز در صفحات مجازی موجب تشویش اذهان عمومی و آزرده خاطر نمودن خانواده محترم شهدا گردیده بود، با صدور دستور قضایی و با اقدام سریع ماموران، بازداشت و پس از طی مراحل قانونی روانه زندان شد.

پرونده متهم در حال رسیدگی قضایی است.

هم چنین برابر دستور قضایی واحد صنفی مربوطه نیز پلمب شد.

233217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "این رستوران به دلیل توهین به شهدای خدمت پلمب و متصدی آن بازداشت شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "این رستوران به دلیل توهین به شهدای خدمت پلمب و متصدی آن بازداشت شد"، کلیک کنید.