برفروبی بیش از 21 هزار کیلومتر باند از محور های کردستان

برفروبی بیش از 21 هزار کیلومتر باند از محور های کردستان

به گزارش خبرگزاری تینار از سنندج، فرزاد حسنی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای کردستان اظهار کرد: در شبانه روز گذشته 17 هزار و 636 کیلومتر باند برفروبی در محور های شریانی استان انجام و 3 هزار و 533 تن شن و نمک مصرف شد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای کردستان افزود: عملیات راهداری در محورهای شریانی استان توسط 303 نفر از نیروهای راهداری و با استفاده از 193 دستگاه ماشین آلات در محورهای شریانی استان انجام شد.

وی با اشاره به انجام عملیات برفروبی در سه هزار و 658 کیلومتر باند از محورهای غیرشریانی استان، خاطر نشان کرد: در این عملیات 20 تن شن و نمک مصرف شد و همچنین ظرفیت 97 دستگاه ماشین آلات و 118 نفر از نیروهای راهداری به کار گیری گردید. حسنی یادآور شد : در 24 ساعت گذشته 140 خودروی گرفتار در برف و کولاک نیز رهاسازی شد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برفروبی بیش از 21 هزار کیلومتر باند از محور های کردستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برفروبی بیش از 21 هزار کیلومتر باند از محور های کردستان"، کلیک کنید.