بهترین برند لوله پوش فیت

ما تلاش کرده ایم، برندهای لوله و اتصالات ایرانی که در سال 1403 همچنان از لحاظ کیفیت محصول در صدر قرار دارند و در این حوزه حرفی برای گفتن دارند به همراه انواع محصولاتی که تولید می کنند، بررسی کنیم، تا برترین تولیدکنندگان ایرانی در زمینه لوله و اتصالات را که باکیفیت ترین و مرغوب ترین محصولات صنعت تأسیسات ساختمانی را تولید می کنند ، معرفی کنیم تا مشتریان بتوانند برای اطلاع از قیمت لوله پوش فیت پلی ران بهترین گزینه را با توجه به نوع نیازشان انتخاب کنند.

بهترین برند لوله پوش فیت

لوله و اتصالات تک لایه

یکی از برندهای مطرح و معروف لوله و اتصالات پلی‌پروپیلن در ایران، شرکت آذین لوله سپاهان است‌. این برند به همراه نیوپایپ و نیوفلکس جز کارخانه‌های زیرمجموعه شرکت مشهور گیتی پسند اصفهان هستند.
محصولات در انواع لوله‌ها و اتصالات پلی‌پروپیلن (PP – RC) ، در دو گروه لوله‌های یک لایه و سه لایه و دو رنگ سبز و سفید در بازارهای داخلی و خارجی عرضه شده‌اند.
شرکت آذین لوله سپاهان با بهره‌مندی از دانش و ماشین‌آلات روز دنیا محصولات با کیفیتی را ساخته که توانسته‌اند تائیدی‌ها و استانداردهای فراوانی رل به دست آورند.
لوله‌های سه لایه یکی از محصولات با کیفیت و منحصربه‌فرد شرکت آذین لوله سپاهان است که نسل جدید و پیشرفته لوله‌های تک لایه محسوب می‌شوند. کاهش ضریب انبساط طولی و جلوگیری از نفوذ اکسیژن و نور، طول عمر طولانی و عدم تغییر شکل ظاهری در هنگام جریان عبور آب گرم از ویژگی‌های خاص است که در صنعت لوله‌کشی آب گرم کاربرد دارند.
دریافت تائیدیه صلاحیت آزمایشگاه همکار (اکرودیته استاندارد) از سازمان ملی استاندارد ایران، تنها شرکت دارنده گواهی بهداشت از کشور انگلستان، گواهی ایزو از آلمان، گواهی‌نامه انطباق محصول با استاندارد اتحادیه اروپا و کشور روسیه، بخش کوچکی از افتخارات شرکت سپاهان است که می‌تواند کیفیت و کارایی محصولات لوله و اتصالات پلی پروپیلن خود را ثابت کند.

پوشفیت فاضلابی

نیوفلکس، در واقع یکی از سه کارخانه زیرمجموعه شرکت پردیس گسترش اسپادانا، با نام تجاری گیتی پسند اصفهان است که در سال 84 محصولات لوله و اتصال پوش فیت خود را با عنوان روانه بازار کرد.
پوش فیت، نوعی از لوله و اتصالات فاضلابی مدرن است که به دلیل استحکام و ایمنی بالا در سیستم‌های فاضلابی بسیاری از کشورهای دنیا، مورد استفاده قرار گرفته‌اند. ماده اصلی تشکیل‌دهنده پوش فیت، پلی‌پروپیلنی به نام PP هست که به دلیل فرمول منحصربه‌فردش، برای انتقال انواع مواد شیمیایی، سمی، فاضلاب‌های سرد و گرم بهترین انتخاب است. از این رو بیشتر مصرف‌کنندگان لوله و اتصال، محصولات پوش فیت را به لوله پولیکا ترجیح می‌دهند.
محصولات لوله و اتصال پوش فیت نیوفلکس، در قالب 4 دسته، لوله‌های پوش فیت گروه B ،گروه  BD، گروه سایلنت و بست دیواری فاضلابی در نمایندگی‌های فعال لوله و اتصالات پوش فیت نیوفلکس موجود هستند.
یکی از ویژگی‌های ممتاز محصولات  ، نسبت به دیگر محصولات پوشفیت، استفاده از حلقه آب‌بندی به شکل یک واشر لاستیکی شیاردار است. این موضوع علاوه بر افزایش مقاومت و جلوگیری از مشکلات ناشی از استفاده چسب، اتصال و نصب را نیز آسان‌تر می‌کند.

لوله پلی اتیلن ، پوش فیت و اتصالات جوشی و پیچی فشار قوی

شرکت اتصال، به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین برندهای لوله و اتصالات پلی اتیلن و پلی پروپیلن ، از اوایل دهه 50 با هدف تولید انواع محصولات ترموپلاستیک شروع به کار کرد. طی این سال‌ها با بهره‌گیری از متخصصان و دانش روز دنیا، اقدام به تولید بیش از 156 نوع لوله و اتصال در سایزها و فشار گوناگون کرده است.
 لوله و اتصالات پلی ران کاربرد فراوانی در سیستم‌های آبیاری تحت فشار، انتقال آب، زهکشی و پروژه‌های دفع فاضلاب داشته که بسیار مورد استقبال کارشناسان صنعت تاسیسات قرار گرفته‌اند.
شرکت پلی‌ ران اتصال با نیم قرن تلاش و پشتکار، کیفیت توأم با نوآوری را سرلوحه کار خود قرارداده و در این راه با استفاده از مواد اولیه مرغوب و دستگاه‌های مدرن، محصولات قابل رقابت در عرصه جهانی ارائه کرده است.
محصولات این برند، در تمام فرآیند تولید، طبق استاندارد بین‌المللی ISO 9001 – 2001 مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرند. این محصولات در دو دسته سیستم آبیاری و کشاورزی و سیستم‌های فاضلاب ساختمانی در بازار موجود هستند.
 همچنین شرکت اتصال طی این سال‌ها، موفق به اخذ گواهی‌نامه‌ها و استانداردهای متعدد برای کیفیت بالای محصولات پلی‌اتیلنی شد. کسب عنوان صنعت برتر کشور، در سال‌های 95 و 96، یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این شرکت به شمار می‌آید.

بهترین برند لوله پوش فیت

لوله و اتصالات پنج لایه

در سال 76 در منطقه آزاد قشم، این شرکت به گروه‌های تولید لوله و اتصالات ملحق شد. با شعار «ما همیشه آغازگریم» تحولی بزرگ در این صنعت به وجود آورد. این شرکت در همان ابتدای راه کار خود را با تولید تلفیقی شروع کرد.
 مواد اولیه محصولات با دقت فراوان و معیارهای سخت از اروپا وارد می‌شوند. تمامی محصولات سوپرپایپ تحت لیسانس شرکت معتبر یوپورنو آلمان (مخترع فناوری لوله پنج لایه در دنیا) هستند.
کیفیت بالای این محصولات سبب شده که این شرکت به عنوان اولین و تنهاترین شرکت غیر اروپایی دارنده گواهی‌نامه فنی اتحادیه اروپا در زمینه سیستم لوله‌کشی+2 شود.
در میان اهالی صنعت لوله و تأسیسات ساختمانی، سوپرپایپ اینترنشنال به عنوان شرکتی متمایز دارای محصولات ممتاز و مثال‌زدنی شناخته می‌شود.
محصولات سوپرپایپ در قالب 4 نوع سیستم‌ لوله‌کشی با نام‌های « سیستم نصب تأسیسات سوپر فیکس »، « سیستم فاضلابی سوپر درین V با ونت متفاوت »، « سیستم لوله‌کشی سوپرپایپ +2 »، « سیستم گرمایشی کفی سوپرپایپ » به شرح زیر ارائه می‌شود.
1)    سیستم نصب تأسیسات سوپر فیکس : روشی نوین در نصب تأسیسات
2)    سیستم فاضلابی سوپر درین V با ونت متفاوت : لوله کشی فاضلاب ساختمان
3)    سیستم لوله‌کشی سوپرپایپ +2 : لوله‌کشی آب‌ سرد وگرم مصرفی ساختمان و رادیاتور به همراه شیر ورودی واحد‌های ساختمانی ( سوپروالو ) و رایزر سیستم سوپرپایپ
4)    سیستم گرمایشی کفی سوپرپایپ : یک سیستم مدرن گرمایشی همراه با خدمات فنی-مهندسی، اجرایی و نظارتی
هر سیستم شامل بسته‌ای از لوازمات مورد نیاز از قبیل لوله، اتصالات بست، صفحه‌ دیواری و غیره به همراه خدمات فنی، اجرایی و نظارت در نحوه اجرا است. پمپ‌های Wilo و ابزارهای روتنبرگر از دیگر محصولات شرکت سوپرپایپ به حساب می‌آیند.

این شرکت با بیش از سه دهه فعالیت در شهرستان گلپایگان یکی از قطب‌های تولیدکننده کشور، از جمله برندهای مطرح در زمینه لوله و اتصالات PVC محسوب می‌شود. شرکت به عنوان مبتکر طرح‌های نوین در راستای کاهش مشکلات مصرف‌کننده، محصولات خود را در سه دسته تولید و عرضه می‌نماید. گروه اول انواع لوله شامل ساده، پوش فیت، چسبی، جدار چاه و لوله برقی، گروه دوم انواع اتصالات برقی، اتصالات فاضلابی چسبی، اتصالات تحت فشار چسبی و اتصالات فاضلابی پوش فیت و دسته سوم انواع ابزارآلات از قبیل جعبه ابزار، گرد بر، آچار لوله گیر و غیره هستند. این شرکت با برگزاری دوره‌های آموزشی سعی در افزایش توانمندی‌ها و ایجاد تحول متناسب با نیاز روز در صنعت لوله و اتصالات دارد.
کیفیت و استاندارد بودن محصولات شرکت پلیمر گلپایگان از یک سو، آزمایشگاه مجهز و همکاری نزدیک با سازمان استاندارد از سوی دیگر سبب شد تا در سال 2001 بتواند در زمینه تولید لوله و اتصالات PVC، به عنوان اولین شرکت در تدوین و بومی کردن استانداردهای اروپا شناخته شود. همچنین این شرکت اولین شرکتی است که توانسته محصولات PVC خود را به اروپا صادر کند.

لوله و اتصالات تک لایه و پوشفیت

این گروه سال 76 در شهرک صنعتی ولیعصر زارچ یزد با هدف ساخت لوله و اتصالات پلیمری فعالیت خود را آغاز کرد.
یزد بسپار با تولید محصولات متنوع استاندارد و با کیفیت توانست در سال 90 به عنوان نخستین شرکت دارای استاندارد ملی ایران 1-13822 در تولید لوله و اتصالات پوش فیت فاضلابی لقب بگیرد که تاکنون نیز تمدید شده است.
 این شرکت دارای بیش از 131 نوع لوله و اتصالات با مصرف آب آشامیدنی و 158 نوع لوله و اتصالات فاضلابی پلیمری کم صدا و کند سوز هست که می‌توان از آن‌ها در مکان‌های مختلف نظیر شبکه‌های آب‌رسانی، دفع فاضلاب، سیستم تهویه و لوله‌های حرارتی زیرزمینی استفاده کرد.
همچنین یزد بسپار 141 نوع لوله و اتصالات پنج لایه با استاندارد ملی ایران و DIN آلمان تولید می‌کند که با کیفیت و ضریب اطمینان بالا در بازارهای جهانی حرفی برای گفتن دارند‌.
تولیدی یزد بسپار اصل را همواره بر مشتری مداری قرار داده است. از همین رو توانسته نظر مهندسین و پیمانکاران زیادی را جلب کرده و موفق به کسب گواهی‌نامه ایزو 10004 را در رضایتمندی مشتری شود.
محصولات این شرکت از ضمانت 10 ساله بیمه و در صورت نصب صحیح از ضمانت 50 ساله برخوردار هستند. 

برای اطلاع از شرایط خرید و قیمت لوله پوش فیت پلی ران در سال  1403می توانید با شماره  09128354940 و 09122801103 تماس بگیرید.
 یا لیست اقلام مورد درخواست خود را از طریق یا به شماره ارسال کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهترین برند لوله پوش فیت" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, کسب و کار ایرانی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهترین برند لوله پوش فیت"، کلیک کنید.