بهره گیری ازظرفیت سمن ها نقش تاثیرگذار در حفاظت از محیط زیست دارد – خبرگزاری تینار | اخبار ایران و جهان

بهره گیری ازظرفیت سمن ها نقش تاثیرگذار در حفاظت از محیط زیست دارد - خبرگزاری تینار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تینار، جواد بازرگان ظهر پنج شنبه در گردهمایی دبیران شبکه محیط زیست شمال غرب کشور در زنجان، با بیان اینکه بهره گیری از ظرفیت سمن ها نقش مهم و تاثیرگذار در حفاظت از محیط زیست دارد، گفت: فعالیت در حوزه تخصصی محیط زیست نیز بستری را برای ارتباط بیشتر با نهادها و دستگاه های متولی فراهم می کند.

وی با بیان اینکه مسوولیت دبیرخانه شبکه کارآفرینی و اشتغال سازمان های مردم نهاد جوان به استان زنجان محول شده است، افزود: یکی از رویکردهای معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان تشکیل شبکه های تخصصی در سطح کشور است.

بازرگان لزوم توجه به محیط زیست را به عنوان یک اصل مهم مورد تاکید قرار داد و تاکید کرد: طبیعت و محیط زیست یک موهبت الهی است و باید برای صیانت از آن تلاش کنیم و ادامه حیات انسان ها وابسته به طبیعت و محیط زیست است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه نبود نگاه حفاظت از محیط زیست همواره باعث تخریب این حوزه شده است، گفت: برخی فعالیت های انسان ها از عوامل در تخریب انسان ها بوده و تبعات ناشی از تخریب محیط زیست متوجه انسان ها است.

بازرگان افزود: محیط زیست به عنوان یک هدیه و امانت الهی در اختیار انسان ها قرار داده شده است بنابراین باید از آن حفاظت کرد تا نسل های آینده نیز از آن بهره مند شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه فلسفه برگزاری گردهمایی دبیران شبکه محیط زیست شمال غرب کشور در زنجان بر توانمندسازی آنها استوار است، گفت: یکی از شعارهای وزارت وزارت ورزش، توانمندسازی جوانان در حوزه های مختلف و بسترسازی برای هم افزایی و تعامل بین سمن های فعال در نقاط مختلف کشور است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر سازمان های مردم نهاد استان با ترکیب جوانان 18 تا 35 ساله در حوزه های تخصصی فعال هستند و در خصوص موضوعات مختلف راهکار ارایه می دهند، گفت: برگزاری جلسات و کارگاه های مختلف توسط سمن ها در راستای کمک به بخش دولتی و ارایه راهکار حل مشکلات است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهره گیری ازظرفیت سمن ها نقش تاثیرگذار در حفاظت از محیط زیست دارد – خبرگزاری تینار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهره گیری ازظرفیت سمن ها نقش تاثیرگذار در حفاظت از محیط زیست دارد – خبرگزاری تینار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.