تصویری از مار ذرت، مسافر قاچاقی هلی کوپتر

نادیا زکالوند: کارکنان گارد ساحلی کلیرواتر در فلوریدا، هنگام بازرسی پیش از پرواز هلی کوپتر، متوجه ماری از نوع مار ذرت شدند که به دور چرخ دُم یکی از هلی کوپترهای این مرکز پیچیده و همانجا در حال چرت زدن بود.

خلبان، با مرکز حیات وحش منطقه کلیرواتر تماس گرفت و از آنها کمک خواست و وقتی مارگیر قصد راندن مار نارنجی خوش خط وخال را داشت، مار محکم تر به چرخ دم هلی کوپتر چسبید و تمایلی برای رها کردن آن نداشت.

تصویری از مار ذرت، مسافر قاچاقی هلی کوپتر

این مار حدود 61 سانتی متری از نوع غیرسمی و بومی فلوریداست و مسیولان حیات وحش بعد از کلی تلاش توانستند آن را از هلی کوپتر جدا کرده و به محل زیست اصلی اش در نزدیکی این ایستگاه هوایی رها کنند.

چند هفته قبل هم در استرالیا، صاحبخانه ای مار خطرناکی را دیده بود که به دور گردن گربه خانگی اش حلقه زده بود و او با استفاده از انبر آشپزخانه، ما را از دور گردن گربه باز کرده و فراری داده بود.

منبع:

people

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تصویری از مار ذرت، مسافر قاچاقی هلی کوپتر" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تصویری از مار ذرت، مسافر قاچاقی هلی کوپتر"، کلیک کنید.