تغییر ساعت سرویس دهی متروی اصفهان از 16 خرداد هم زمان با تغییر ساعت کار ادارات

تغییر ساعت سرویس دهی متروی اصفهان از 16 خرداد هم زمان با تغییر ساعت کار ادارات

تینار/اصفهان مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان، گفت: با توجه به تغییر ساعت کار ادارات و ارگان های مختلف و بر اساس مصوبۀ هییت دولت و در راستای کاهش مصرف برق و استفاده بهینه از انرژی، ساعت کار متروی اصفهان افزایش و آغاز به کار خدمات آن یک ساعت زودتر از برنامه قبلی انجام خواهد شد.

هادی کریمی، در گفت وگو با تینار، با بیان اینکه مترو را پاک ترین، سالم ترین، سریع ترین، ایمن ترین و به طور کلی کارآمدترین شبکه حمل و نقل است، اظهار کرد: مترو نقش انکار ناپذیری در حل مسایل اقتصادی، اجتماعی و محیط زیستی ناشی از معضل ترافیک دارد.

او یکی از مهم ترین راهکارهای رفع مشکل ترافیک و آلودگی هوا در جهان را، استفاده از مترو قلمداد کرد و افزود: از این رو فعالیت مستمر و پویای مترو از اولویت های مدیریت شهری و مدیریت این شرکت است.

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان تصریح کرد: با توجه به تغییر ساعت کار ادارات و ارگان های مختلف و بر اساس مصوبه هییت دولت و در راستای کاهش مصرف برق و استفاده بهینه از انرژی، ساعت کار متروی اصفهان افزایش و آغاز به کار خدمات آن یک ساعت زودتر از برنامه قبلی انجام خواهد شد.

کریمی ادامه داد: بنابراین از شانزدهم خرداد 1403 فعالیت متروی اصفهان در روزهای هفته (شنبه تا پنج شنبه) از ساعت 5:05 آغاز می شود و تا ساعت 22 ادامه خواهد داشت و روزهای جمعه نیز کماکان از ساعت 9 تا 22 خواهد بود.

او خاطرنشان کرد: در همین راستا کارکنان متخصص و خدوم شرکت مترو نیز با همت و تلاش مضاعف و شبانه روزی و پذیرش مشقات فراوان برای افزایش رضایتمندی و رفاه شهروندان تلاش می کنند که این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان در پایان تاکید کرد: لازم به ذکر است در حال حاضر روزانه به طور میانگین حدود 100 هزار نفر از مترو و خدمات آن بهره مند می شوند.

پایان خبر تینار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تغییر ساعت سرویس دهی متروی اصفهان از 16 خرداد هم زمان با تغییر ساعت کار ادارات" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تغییر ساعت سرویس دهی متروی اصفهان از 16 خرداد هم زمان با تغییر ساعت کار ادارات"، کلیک کنید.