حمله ارتش اوکراین به سکوی گازی روسیه

حمله ارتش اوکراین به سکوی گازی روسیه

سخنگوی نیروی دریایی اوکراین مدعی شد که به یک سکوی گازی دریایی سابق مورد استفاده نیروهای روسیه در دریای سیاه حمله کرده است.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری تینار، سخنگوی نیروی دریایی اوکراین امروز شنبه ادعا کرد: نیروی دریایی و اطلاعات نظامی اوکراین به یک سکوی گازی دریایی سابق مورد استفاده نیروهای روسیه در دریای سیاه حمله کرده و به آن آسیب رساندند.

بر اساس اعلام «دیمیترو پلنتچوک» (Dmytro Pletenchuk) سخنگوی نیروی دریایی اوکراین امروز در این خصوص مدعی شد: آن‌ها از این مکان برای ایجاد اختلال در جی‌پی‌اس استفاده کردند تا ناوبری غیرنظامی را خطرناک کنند! ما نمی‌توانیم اجازه دهیم این اتفاق بیفتد!

این مقام نظامی اوکراینی ویدئویی را منتشر کرد که در شب گرفته شده بود و انفجاری را در یک سکوی دریایی و آتش‌سوزی متعاقب آن نشان می‌داد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حمله ارتش اوکراین به سکوی گازی روسیه" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حمله ارتش اوکراین به سکوی گازی روسیه"، کلیک کنید.