سقوط خودرو به دره چالوس مرگبار شد/ عکس

به گزارش تینار، امیرحسین عسگرزاده شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه عصر امروز در منطقه مرتفع جنگلی موسوم به “بازیافت” در نزدیکی روستای چنس روی داد که منجر به مرگ راننده ۴۰ ساله خودرو شد و چهار سرنشین دیگر آن شامل ۲ مرد و ۲ زن آسیب دیدند.

وی اظهار کرد: پس از گزارش این رخداد، امدادگران هلال احمر با همراهی کادر پزشکی راهی محل شدند که مشاهده کردند خودرو از ارتفاع ۶۰ متری به داخل دره سقوط کرده است.

وی گفت: بنابر اطلاعات دریافتی، سرنشینان این خودرو قصد رفتن به نقاط جنگلی را داشتند که به علت بارندگی و لغزندگی سطح جاده خاکی، دچار حادثه شده بودند.

عسگرزاده افزود: از افراد مجروح شده یک نفر به صورت سرپایی درمان شد و سه نفر با همراهی امدادگران و کادر پزشکی اورژانس ۱۱۵ برای ادامه درمان به مراکز درمانی منطقه منتقل شدند.

چنس از روستاهای بخش مرکزی چالوس و جزو دهستان «کلارستاق شرقی» این شهرستان غرب مازندران است که در ضلع جنوبی منطقه مرتفع جاده چالوس – مرزن آباد واقع است.

سقوط خودرو به دره چالوس مرگبار شد/ عکس

سقوط خودرو به دره چالوس مرگبار شد/ عکس

۲۳۳۲۳۳

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سقوط خودرو به دره چالوس مرگبار شد/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سقوط خودرو به دره چالوس مرگبار شد/ عکس"، کلیک کنید.