عیب و ایرادهای خودروی مشهور آلمانی

امیرمسعود عابدین: خودروهای لوکس، چه یک سدان یا یک SUV، گران تر از اکثر خودروهای جدید هستند و همین امر باعث می شود تا میزان اطمینانی که این خودروها ارایه می کنند، موضوعی حیاتی در هنگام خرید در نظر گرفته شود. خوشبختانه، بسیاری از برندهای خودروهای لوکس، شهرت خوبی برای ساخت خودروهای قابل اعتماد دارند؛ اما برخی از آنها نسبت به سایرین، ضعیف تر عمل می کنند.

در اینجا قصد داریم تا نگاهی دقیق تر به برندهای خودروهای لوکس و نحوه رتبه بندی آنها در برابر یکدیگر از نظر قابلیت اعتماد و اطمینان بیندازیم.

آیودی، با 275 مشکل در هر 100 خودروی تولید شده

عیب و ایرادهای خودروی مشهور آلمانی

یکی از بازیگران کلیدی در صنعت خودروسازی آلمان، و همچنین یکی از شناخته شده ترین برندهای لوکس، آیودی است که طیف وسیعی از سدان ها و SUV های لوکس را در کنار مدل های پرفورمنس RS تولید می کند. به طور کلی، رتبه بندی های قابلیت اطمینان فعلی برای آیودی در نوسان است، به طوری که برخی از خودروها امتیازات عالی دریافت می کنند و برخی دیگر کمتر از حد متوسط هستند. اکنون، اطلاعات زیادی برای سنجش اینکه کدام خودروهای آیودی قابل اعتمادتر هستند، وجود دارد.

عیب و ایرادهای خودروی مشهور آلمانی

سدان کامپکت آیودی A3 با دریافت امتیاز کلی قابلیت اطمینان 82/100، به عنوان قابل اعتمادترین آیودی در سال 2024 شناخته می شود. قیمت مدل 2024 این خودرو از 35800 دلار (معادل دو میلیارد و 120 میلیون تومان) شروع می شود.

عیب و ایرادهای خودروی مشهور آلمانی

با حرکت به سمت یکی از مدل های سایز متوسط آیودی که امروزه به فروش می رسد، یعنی آیودی Q5، طبق نظر J.D. Power کمترین اعتماد و قابلیت اطمینان را دارد و میانگین امتیاز 75/100 را دریافت می کند. اگرچه Q5 لزوماً نمره پایینی ندارد، اما در بازه کمتر از میانگین قابلیت اطمینان J.D. Power قرار می گیرد. این شاسی بلند سایز متوسط، بین 43 تا 72 هزار دلار قیمت دارد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در تینار مراجعه کنید.

5858

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عیب و ایرادهای خودروی مشهور آلمانی" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عیب و ایرادهای خودروی مشهور آلمانی"، کلیک کنید.