معرفی متهمان دادگاه منافقین/ فرهاد الفت؛ متهم ردیف سی و نهم

معرفی متهمان دادگاه منافقین/ فرهاد الفت؛ متهم ردیف سی و نهم

فرهاد الفت متهم ردیف سی و نهم دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) است.

به گزارش تینار، فرهاد الفت متهم ردیف 39 پرونده است  که همه از او، تحت عنوان منوچهر یاد می کنند و از مسیولین رده بالا و کادرهای قدیمی منافقین است.

 او  در سال 1368، معاون مسیول شاخ نظامی در محور یک بوده که بعد از آن، مسیول محور و سپس رییس ستاد محور می شود.

او  بین سال های 1373-1374، وارد ستاد مرکزی شده و بعداً به ستاد پرسنلی و مدتی نیز به سیستم به اصطلاح حقوقی نفاق، منتقل می شود. 

مشارالیه در سال های 1377 به بعد، مسیول کل زندان های نفاق در مقر اشرف و مربی آموزش های تشکیلاتی و ایدیولوژی گروهک شده و در حال حاضر نیز در آلبانی و در قسمت عربیِ بخش به اصطلاح سیاسی تشکیلات، فعالیت می کند.

برخی از اعضای خانواده او  نیز دارای سابقه عضویت در گروهک تروریستی منافقین هستند. به عنوان مثال فرزاد الفت، پزشک و از افراد قابل اعتماد مسعود رجوی بوده است. 

ضمناً در جریان پرونده ترور و خمپاره اندازی منافقین در صفاشهر استان فارس که رای آن در سال 1389 صادر شده، نام فرهاد الفت نیز در ردیف محکومین قرار دارد.

پایان خبر تینار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معرفی متهمان دادگاه منافقین/ فرهاد الفت؛ متهم ردیف سی و نهم" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معرفی متهمان دادگاه منافقین/ فرهاد الفت؛ متهم ردیف سی و نهم"، کلیک کنید.