معرفی 5100 تولیدی مواد غذایی به مراجع قضایی

بهفر خبر داد؛

معرفی 5100 تولیدی مواد غذایی به مراجع قضایی

سرپرست اداره کل امور فرآورده های خوراکی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: طی سال گذشته به 4884 مورد شکایت در حوزه فرآورده های غذایی رسیدگی شد و حدود 5100 مورد از واحدهای متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری تینار، بدالعظیم بهفر، با اشاره به اقدامات قانونی سازمان غذا و دارو در حوزه نظارت بر محصولات غذایی، گفت: نظارت ها بر واحدهای تولیدی غذایی و آشامیدنی و محموله های وارداتی اعم از ماده اولیه و فرآورده نهایی با دقت دنبال می شود.

وی افزود: طی سال گذشته به 4884 مورد شکایت در حوزه فرآورده های غذایی رسیدگی شده بود و از مجموع نظارت های صورت گرفته در این حوزه حدود 5100 مورد از واحدهای متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

بهفر تصریح کرد: بر اساس نظارت های سازمان غذا و دارو 266 واحد تولیدی غیرمجاز در سال گذشته شناسایی و بیش از 170 هزار قلم کالای قاچاق کشف شد.

وی با اشاره به شناسایی 148 هزار قلم محصول غیرمجاز و تقلبی نیز گفت: حدود 3 میلیون و 800 هزار کیلوگرم محموله های غذایی و آشامیدنی که نامنطبق با ضوابط بودند، طی سال گذشته امحا شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معرفی 5100 تولیدی مواد غذایی به مراجع قضایی" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معرفی 5100 تولیدی مواد غذایی به مراجع قضایی"، کلیک کنید.