مقایسه قیمت هتل های مشهد و شیراز

مقایسه قیمت هتل های مشهد و شیراز

مشهد و شیراز از جمله اصلی ترین شهر های توریستی کشور است. این شهر ها دارای جاذبه های گردشگری مذهبی، تاریخی، تفریحی و مراکز خرید متعددی هستند که مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته اند.

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری تینار، مشهد و شیراز از جمله اصلی ترین شهرهای توریستی کشور است. این شهرها دارای جاذبه های گردشگری مذهبی، تاریخی، تفریحی و مراکز خرید متعددی هستند که مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته اند. از این رو هتل ها و اقامتگاه های متنوعی در آن ها تاسیس شده است و مسافران می توانند در شیراز و مشهد متناسب با بودجه و سلیقه خود هتل های پنج تا سه ستاره،هتل آپارتمان و یا اقامتگاه های بوم گردی را رزرو کنند. یکی از هزینه های سفر به رزرو هتل مربوط می شود و مسافران معمولا سعی می کنند شهری را برای مسافرت انتخاب کنند که هزینه کم تری داشته باشد.

از این رو تصمیم گرفته ایم که در ادامه قیمت هتل های مشهد و شیراز را با هم مقایسه کنیم تا با کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه های تقریبی آن ها راحت تر بتوانید در مورد سفر به این شهرها تصمیم بگیرید. از این رو پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

مقایسه قیمت هتل های 5 ستاره شیراز و مشهد

هتل های 5 ستاره متعددی در دو شهر شیراز و مشهد وجود دارد که دارای امکاناتی در سطح استانداردهای بین المللی و قوانین وزارت گردشگری هستند. اما با این وجود هزینه اقامت در این هتل ها با توجه شهر و موقعیت مکانی قرارگیری آن ها و همچنین شرایطی که دارند متفاوت است. به همین دلیل هزینه اقامت در هتل شیراز با هتل مشهد یکسان نیست.

شهر شیراز شش هتل پنج ستاره به نام های هتل بزرگ شیراز، هتل رز، هتل چمران، هتل پرسپولیس، هتل هما و هتل زندیه دارد که هر یک از بهترین امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی برخوردار هستند. هزینه اقامت در این هتل ها به صورت تقریبی با توجه زمان و تاریخ سفر بین 2 تا 3 میلیون و 500 هزار تومان است. در این میان هتل رز نسبت به سایر هتل ها هزینه اقامت گران تری دارد.

هتل های 5 ستاره مشهد نیز در نوع خود بی نظیر هستند و شهرتی جهانی دارند. مسافران در سفر به مشهد انتخاب های بیش تری برای رزرو هتل 5 ستاره دارند. از جمله این هتل ها می توان به هتل درویشی، هتل نگین مصلی، هتل الماس 2، هتل هما 1، هتل گلدن پالاس یا قصر طلایی، هتل سی نور، هتل مدینه الرضا، هتل ضیافت الزهرا، هتل بزرگ جهان، هتل نوین پلاس، هتل هما 2، هتل ارغوان، هتل قصرالضیافه، هتل بزرگ پارک حیات، هتل قصر الضیافته قدس، هتل قصر بین المللی، هتل پردیسان، هتل پارسیس، هتل میثاق ملل و هتل پارس اشاره نمود. هزینه اقامت در این هتل ها با توجه موقعیت مکانی آن ها و ویژگی های خاصی که دارند بین 2 تا 6 میلیون تومان به ازای هر شب متغیر است.

هتل تبرک مشهد: عکس ها، قیمت و رزرو با 30% تخفیف

مقایسه قیمت هتل های 4 ستاره در شیراز و مشهد

علاوه بر هتل های پنج ستاره در شیراز و مشهد هتل های چهار ستاره متنوعی وجود دارد. این هتل ها نسبت به هتل های پنج ستاره از قیمت مناسب تری برخوردار هستند و به دلیل امکانات بسیار خوبی که دارند در میان مسافران محبوبیت خاصی دارند.

هتل های چهار ستاره شیراز دارای فضایی زیبایی و دکوراسیونی شیک با معماری منحصربه فردی هستند. از این رو اقامت در آن ها می تواند بسیار لذت بخش باشد. از جمله این هتل ها می توان به هتل پارس، هتل الیزه، هتل پارک سعدی، هتل رویال، هتل کریم خان، هتل شیراز، هتل آریوبرزن و هتل ستارگان اشاره نمود. هزینه اقامت در این هتل ها از 1 و نیم تا 2 ونیم میلیون تومان متغیر است.

مشهد مقدس نیز هتل های چهار ستاره متعددی دارد که از جمله آن ها می توان به هتل شکوه شارستان، هتل الغدیر، هتل جوالملک، هتل مشهد، هتل رونا، هتل عماد، هتل فردوس، هتل الماس 1، هتل تارا، هتل کیانا، هتل جواد، هتل اترک، هتل مدینه الجواد، هتل آبان، هتل الماس نوین، هتل رفاه و هتل توریست توس اشاره نمود. هزینه اقامت در این هتل ها از 1 میلیون تا 4 میلیون متغیر است.

معرفی 15 بهترین هتل ها و اقامتگاه های شیراز

مقایسه قیمت هتل های 3 ستاره در شیراز و مشهد

در دو شهر شیراز و مشهد هتل های سه ستاره متعددی وجود دارد. این هتل ها از اقتصادی ترین اقامتگاه ها محسوب می شوند و با توجه قیمت خیلی کم تری که نسبت به هتل های 4 و5 ستاره و امکانات کافی که دارند بسیار محبوب هستند و با رزرو آن ها می توان سفری کم هزینه را تجربه نمود.

ازجمله هتل های سه ستاره شیراز می توان به هتل بین الحرمین، هتل سنتی نیایش، هتل تالار، هتل پارک، هتل بوتیک شاه پریون، هتل پارسه، هتل ارگ، هتل پارسیان، هتل اطلس، هتل قصر یازده، هتل وکیل، هتل رودکی اشاره نمود که هزینه اقامت در آن ها از 800 هزار تومان تا 2 میلیون تومان متغیر است.

هتل های سه ستاره مشهد نیز شامل هتل اطلس، هتل سایه، هتل آریو، هتل خانه سبز، هتل جواهر شرق، هتل پارمیدا، هتل هلیا، هتل تهران، هتل بشری، هتل رز درویشی، هتل اعیان، هتل ثامن، هتل ارس، هتل آدینا، هتل سهند، هتل دیپلمات، هتل جم، هتل میامی، هتل رضا، هتل آپادانا و … می شود. مسافران برای اقامت در این هتل ها با توجه به شرایط و امکاناتی که دارند باید 500هزار تومان الی 3 میلیون و 500 هزار تومان به ازای هر شب اقامت بپردازند.

مقایسه قیمت هتل آپارتمان ها در مشهد و شیراز

در شیراز و مشهد هتل آپارتمان های مختلفی نیز وجود دارد که مسافران می توانند آن ها را برای اقامت خود رزرو کنند. هزینه اقامت در هتل آپارتمان های مشهد از 700 هزار تومان شروع می شود. در شیراز نیز قیمت رزرو هر شب هتل آپارتمان از 600 هزار تومان به بالا است و تفاوت چندانی با یک دیگر ندارند.بهترین هتل های مشهد برای یک اقامت زیارتی-سیاحتی | مجله علی بابا

چگونه با اسنپ تریپ بهترین هتل ها را در مشهد و شیراز رزرو کنیم؟

در این مطلب به مقایسه هزینه اقامت در هتل های مشهد و شیراز پرداختیم و همان طور که متوجه شدید انواع هتل مشهد نسبت به شیراز گران تر هستند. برای رزرو بهترین هتل مشهد، شیراز و هر نقطه ای دیگر از ایران با بهترین قیمت می توانید پیش از سفر به یکی از وب سایت های معتبر رزرو هتل مانند اسنپ تریپ مراجعه کنید. این مجموعه سابقه ای درخشان در زمینه رزرو هتل و رزرو بلیط هواپیما دارد. برای رزرو هتل از اسنپ تریپ کافیست در کوتاه ترین زمان ممکن با چند کلیک ساده مقصد سفر خود و تاریخ ورود و خروج خود را مشخص کنید. سپس از فیلترهای قیمت، سطح هتل، هتل های کم ستاره، هتل های پرفروش، هتل های ارزان و … استفاده کنید تا لیستی از تمامی هتل ها و اقامتگاه های موجود به همراه امکاناتی که دارند به شما نمایش داده شود و بین گزینه های موجود بهترین گزینه را رزرو نمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مقایسه قیمت هتل های مشهد و شیراز" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مقایسه قیمت هتل های مشهد و شیراز"، کلیک کنید.