نیروهای مسلح با عملیات وعده صادق ۲ جهان را تحت تاثیر قرار دادند – خبرگزاری تینار | اخبار ایران و جهان

نیروهای مسلح با عملیات وعده صادق ۲ جهان را تحت تاثیر قرار دادند - خبرگزاری تینار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تینار، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری عصر پنجشنبه در جمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم اظهار کرد: یکی از درس‌ها و عبرت‌های واقعه عاشورا این است که شهادت از آن اولیای الهی است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: نیروهای مسلح با وعده صادق ۲ جهان را تحت تأثیر قراردادند و رژیم صهیونیستی را مایوس کردند.

نائب رییس مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: وعده صادق ۲ و این عملیات شکوهمند که از سوی نیروهای مقتدر مسلح جمهوری اسلامی انجام شد، باعث افتخار ملت ایران است.

امام جمعه قم عنوان کرد: وعده صادق ۲ در عین حال که تعداد موشک‌های شلیک شده کمتر بود، اما تأثیر آن بیشتر بود.

وی اذعان کرد: در مقابل پاسخ رژیم صهیونیستی جهت جبران خسارت‌هایشان سکوت نمی‌کنیم و یقیناً پاسخ قاطع‌تر و شدیدتری خواهیم داد.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد: شهید سیدحسن نصرالله به یک شخصیت تاریخی تبدیل شده است ضمن اینکه شجاعت و اطاعت او تاریخ ساز است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یادآور شد: راه سید مقاومت پس از شهادتش با قوت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد و امروز نام او بر تارک تاریخ می‌درخشد.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید سیدحسن نصرالله با بصیرت و ولایی و همواره مطیع مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه بود و ایشان همیشه در مرکز میدان حضور پیدا می‌کرد.

امام جمعه قم با بیان اینکه شهید سیدحسن نصرالله آرزوی شهادت داشت و به خواسته دیرینه خود رسید، خاطرنشان کرد: محبوبیت سید مقاومت فقط مختص ملت‌های اسلامی نبود، بلکه مسیحی‌ها هم از شهادت او متاثر هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نیروهای مسلح با عملیات وعده صادق ۲ جهان را تحت تاثیر قرار دادند – خبرگزاری تینار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نیروهای مسلح با عملیات وعده صادق ۲ جهان را تحت تاثیر قرار دادند – خبرگزاری تینار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.