هفته بیست و دوم لیگ برتر| تساوی یک نیمه ای استقلال و مس رفسنجان

هفته بیست و دوم لیگ برتر| تساوی یک نیمه ای استقلال و مس رفسنجان

مصاف استقلال و مس رفسنجان در نیمه اول برنده ای نداشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری تینار، تیم های استقلال و مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان نیمه نخست به تساوی یک بر یک رسیدند.

داور: بیژن حیدری

اخطار: آرمین سهرابیان (استقلال) 

گل ها: سجاد شهباززاده (3) (مس) ؛ گوستاوو بلانکو (16) (استقلال) نصرالله خواجه گیری(سرپرست استقلال)

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، میلاد فخرالدینی، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی پور (41- زبیر نیک نفس)، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

ترکیب مس رفسنجان: حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، سجاد شهباززاده، منتظر محمد، حسن جعفری، فرشید باقری، محمد مهدی محبی، علی عدنان، سعید واسعی و جلال الدین علی محمدی.

برخلاف انتظار این تیم مس رفسنجان بود که بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق آغازین مسابقه به گل رسید. استقلال که شوکه شده بود پس از دقایقی خود را در زمین پیدا کرد و نهایتا توسط گوستاوو بلانکو بازی را به تساوی کشاند. در ادامه تغییری در نتیجه ایجاد نشد و نیمه اول با تساوی به پایان رسید.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هفته بیست و دوم لیگ برتر| تساوی یک نیمه ای استقلال و مس رفسنجان" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هفته بیست و دوم لیگ برتر| تساوی یک نیمه ای استقلال و مس رفسنجان"، کلیک کنید.