هوکشتاین: رفع تنش در جنوب لبنان منوط به آتش‌بس غزه است

هوکشتاین: رفع تنش در جنوب لبنان منوط به آتش‌بس غزه است

نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در سفر به بیروت با اشاره به «روز‌های سخت و حساس» در جبهه شمالی فلسطین اشغالی، اذعان کرد که به دنبال جلوگیری از تشدید تنش مرزی میان لبنان و رژیم اسرائیل است.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری تینار، «آموس هوکشتاین» نماینده ویژه رئیس جمهور آمریکا که برای بار دوم در دو ماه گذشته با هدف توقف حملات حزب‌الله لبنان علیه اشغالگران صهیونیست، عازم منطقه شده، پس از پایان سفر روز گذشته‌اش به فلسطین اشغالی، عازم لبنان شد.

وی در بیروت طی یک نشست خبری، پس از دیدار با رئیس‌ پارلمان لبنان نبیه بری مدعی شد: طرح پیشنهادی بایدن، ضامن پایان جنگ در غزه است. ما روزهای سخت و حساسی را پشت سر می گذاریم و من با رئیس پارلمان لبنان درباره چگونگی ایجاد فرصتی برای توقف درگیری‌ها رایزنی کردم.

وی افزود در صورتی که حماس به دنبال توقف جنگ غزه است باید با پیشنهاد بایدن موافقت کند.

هوکشتاین افزود که باید شرایطی فراهم شود تا غیرنظامیان در جنوب لبنان و ساکنان شمال «اسرائیل» به خانه‌های خود بازگردند.

 

همچنین وی گفت:«هدف از رایزنی‌هایم در بیروت و اسرائیل دوری از تشدید تنش بیشتر است و آتش‌بس در غزه می تواند به این درگیری پایان دهد».

 

هوکشتاین تاکید کرد که آتش‌بس در غزه به درگیری فرامرزی بین لبنان و رژیم صهیونیستی پایان خواهد داد. اوضاع در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی پس از تشدید تنش اخیر بسیار خطرناک است. دستیابی به آتش‌بس در غزه منجر به پایان تنش مرزی بین لبنان و رژیم اسرائیل خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هوکشتاین: رفع تنش در جنوب لبنان منوط به آتش‌بس غزه است" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هوکشتاین: رفع تنش در جنوب لبنان منوط به آتش‌بس غزه است"، کلیک کنید.