پوتین: ناتو متوجه عواقب حمله به عمق خاک روسیه باشد

پوتین: ناتو متوجه عواقب حمله به عمق خاک روسیه باشد

رییس جمهور روسیه عصر سه شنبه با هشدار به ناتو گفت که دبیرکل این ایتلاف متوجه سخنان خود باشد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری تینار، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه عصر سه شنبه به وقت تهران با هشدار به ایتلاف ناتو گفت که مسکو از نزدیک ادعا های این ایتلاف در زمینه حمله به عمق روسیه را زیر نظر دارد. به گزارش خبرگزاری «نیوزآرمنیا» پوتین در نشست خبری در «تاشکند» پایتخت ازبکستان گفت، ناتو متوجه عواقب چنین اقدامی باشد.

پوتین گفت: ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو با صحبت در مورد استفاده از تسلیحات با دقت بالا علیه روسیه، نمی داند که چنین حملاتی می تواند بدون مشارکت ارتش اوکراین و از فضا انجام شود.

استولتنبرگ در گفت وگویی با نشریه اکونومیست عنوان کرده بود که اعضای ناتو باید به ممنوعیت استفاده از تسلیحات جهت حمله به اهداف نظامی در خاک روسیه پایان دهند.

آمریکا مدعی است که اوکراین را برای حمله به داخل روسیه تشویق نمی کند، گرچه رییس جمهور اوکراین به شدت بر انجام این کار اصرار می ورزد.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در پاسخ به اظهارات استولتنبرگ گفت: ناتو در حال افزایش میزان تنش است و این کار را با لفاظی های نظامی انجام می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پوتین: ناتو متوجه عواقب حمله به عمق خاک روسیه باشد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پوتین: ناتو متوجه عواقب حمله به عمق خاک روسیه باشد"، کلیک کنید.