کلنگ زنی همزمان 6 باب مدرسه در پارس آباد – خبرگزاری تینار | اخبار ایران و جهان

کلنگ زنی همزمان 6 باب مدرسه در پارس آباد - خبرگزاری تینار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تینار، حامد عاملی استاندار اردبیل قبل از ظهر جمعه در آیین کلنگ زنی 6 باب مدرسه در پارس آباد و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: استان اردبیل از استان هایی است که در حوزه سرانه فضای آموزشی مشکل جدی داریم و در سطح استان 2 هزار کلاس درس نیاز داریم تا به وضعیت متوسط کشوری برسیم.

وی گفت: شهرستان پارس آباد جزو پنج شهر ما است که به لحاظ سرانه فضای آموزشی در حد پایین هستند و اگر برای توسعه این فضاهای آموزشی اقدام نکنیم احتمال سه شیفت آموزشی را ارایه خواهیم داد که در این صورت کاهش کیفیت آموزش در شهرستان روی می دهد. 

استاندار اردبیل ادامه داد: در طول این مدت عملیات اجرایی 14 مدرسه با 66 کلاس درس آغاز شده و امروز هم عملیات اجرایی 6 مدرسه با 60 کلاس درس آغاز می شود.

عاملی اظهار  امیدواری کرد؛ با این 126 کلاس درسی که به مجموعه سرانه فضای آموزشی شهرستان اضافه خواهد شد افزایش یک متر مربعی را در سرانه فضای آموزشی شهرستان داشته باشیم و بخشی از عقب ماندگی های که در گذشته وجود داشت از این طریق جبران شود تا سطح استاندارد در شهرستان برسیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کلنگ زنی همزمان 6 باب مدرسه در پارس آباد – خبرگزاری تینار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کلنگ زنی همزمان 6 باب مدرسه در پارس آباد – خبرگزاری تینار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.