۱۵ تشکل مردم نهاد خراسان شمالی منتظر دریافت مجوز هستند – خبرگزاری تینار | اخبار ایران و جهان

۱۵ تشکل مردم نهاد خراسان شمالی منتظر دریافت مجوز هستند - خبرگزاری تینار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تینار طاهر رستمی ظهر دوشنبه در شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد در سالن جلسات استانداری خراسان شمالی اظهار کرد: با برگزاری نمایشگاه‌ها می‌توان به نهادینه شدن نقش تشکل‌ها کمک کرد چون حیطه فعالیت تشکل‌ها گسترده است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی با تاکید بر اینکه تشریح اهمیت تشکل‌ها برای مردم و مسئولان باید تبیین شود، تصریح کرد: باید تشکل‌های فعلی را تقویت کرد و مردم را برای ایجاد تشکل‌های جدید ترغیب کرد.

وی افزود: دستاوردهای تشکل‌ها برای عموم مردم به نمایش گذاشته شود زیرا اقدامات چشمگیری در حوزه‌های مختلف انجام شده که نیاز به اطلاع رسانی دارد.

رستمی تصریح کرد: ضرورت فعالیت تشکل‌های مردم نهاد بیش از هر زمانی احساس می‌شود لذا همکاری کردن تشکل‌ها با هم افزایی دستگاه‌های اجرایی موجب کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی افزود: رسانه‌ها و صدا و سیما می‌توانند در ارتقای جایگاه تشکل‌ها نقش مهمی داشته باشند.

رستمی در پایان گفت: ۱۱۲ تشکل مردم نهاد در استان فعال است که از تعداد فوق ۴۰ تشکل در سه سال دولت سیزدهم مجوز گرفته است و ۱۵ تشکل مردم نهاد نیز در انتظار ثبت هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۱۵ تشکل مردم نهاد خراسان شمالی منتظر دریافت مجوز هستند – خبرگزاری تینار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۱۵ تشکل مردم نهاد خراسان شمالی منتظر دریافت مجوز هستند – خبرگزاری تینار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.