فرصت مشاهده و تایید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه شنبه تمدید شد

فرصت مشاهده و تایید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه شنبه تمدید شد

مشاهده و تایید سوابق تحصیلی پشت کنکوری ها که از 9 اردیبهشت آغاز و مهلت آن تا امروز (15 اردیبهشت) اعلام شده بود، تا روز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 تمدید شد.

به گزارش تینار، داوطلبانی که در کنکور سال 1403 ثبت نام کرده اند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی my.sanjesh.org می توانند وارد فرایند مشاهده سوابق تحصیلی شوند.

همچنین، سایر افراد نیز می توانند از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir سوابق تحصیلی خود را مشاهده و تایید کنند.

مشاهده و تایید سوابق تحصیلی برای همه داوطلبان نوبت های اول یا دوم آزمون سراسری سال جاری ضروری و اجباری است، یعنی همه باید سوابق خود را ابتدا تایید کنند تا نمره کل سابقه تحصیلی برای آن ها محاسبه و در زمان مقرر به سازمان سنجش ارسال شود.

به گزارش تینار، بنابر آنچه که اعلام شده است، سوابق تحصیلی در فرآیند پذیرش دانشگاه ها در سال جاری دارای تاثیر قطعی 50 درصدی است. این سوابق بر اساس نتایج آزمون های نهایی در سنوات و دوره های قبل و نوبت خرداد سال1402 و سال جاری تولید می شود. آزمون های نهایی امسال برای پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم در بازه زمانی 30 اردیبهشت تا 29 خردادماه برگزار خواهد شد.

پایان خبر تینار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فرصت مشاهده و تایید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه شنبه تمدید شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فرصت مشاهده و تایید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه شنبه تمدید شد"، کلیک کنید.