کرملین: امدادگران روس آماده شرکت در عملیات جستجو و نجات هستند

کرملین: امدادگران روس آماده شرکت در عملیات جستجو و نجات هستند

سخنگوی کرملین اعلام کرد رییس جمهور روسیه اوضاع پیرامون حاثه برای بالگرد حامل رییس جمهوری اسلامی ایران را از نزدیک دنبال می کند و امدادگران روس آماده شرکت در عملیات جست وجو و نجات هستند.

به گزارش تینار، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین بامداد دوشنبه اعلام کرد «ولادیمیر پوتین» رییس جمهور روسیه از نزدیک تحولات درباره حادثه برای بالگرد حامل «سید ابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه او را پیگیری می کند.

پسکوف بامداد دوشنبه گفت: «رییس جمهور روسیه به صورت بسیار نزدیک تمام اطلاعات درباره وضعیت بالگردی که رییس جمهور آن حضور داشت را دنبال می کند».

سخنگوی ریاست جمهوری همچنین گفت پوتین دستورات لازم را برای وزارت شرایط اضطراری و وزارت دفاع صادر کرده و گروه های بالگردی و یک گروه 60 نفره از امدادگران برای عملیات جستجو و نجات آماده شده اند.

او همچنین گفت امدادگران روس به محض اینکه شرایط آب وهوایی اجازه دهد، به دیگر امدادگران در محل حادثه خواهند پیوست.

پیش از این نیز «ایگور لویتین» دستیار ویژه رییس جمهور روسیه در گفت وگوی تلفنی با «محمد مخبر» معاون رییس جمهور ایران از اعزام 2 هواپیما همراه با بالگردهای ویژه و 50 نیروی امداد حرفه ای کوهستان از روسیه به تبریز تا ساعاتی دیگر خبر داد.

او گفت: دولت روسیه و شخص آقای پوتین نگران وضعیت سلامت آقای رییسی و هییت همراهشان است و سلام و احترام و همدلی صمیمانه خود را در این ساعات به رهبری و ملت بزرگ ایران اعلام می دارد.

پایان خبر تینار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کرملین: امدادگران روس آماده شرکت در عملیات جستجو و نجات هستند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کرملین: امدادگران روس آماده شرکت در عملیات جستجو و نجات هستند"، کلیک کنید.