پیام وزیر بهداشت به مناسبت روز خبرنگار

پیام وزیر بهداشت به مناسبت روز خبرنگار

وزیر بهداشت در پیامی با گرامیداشت روز خبرنگار، اطلاع رسانی صادقانه، شفاف و اثربخش به مردم ایران اسلامی را همچون بازوی پرتوانی برای ارتقا توانمندی‌های نظام حکمرانی کشور دانست و از خبرنگار به عنوان دیده بانی برای انعکاس دستاوردها، واقعیت‌ها و افق‌های پیش رو یاد کرد.

به گزارش تینار و بنابر اعلام وزارت بهداشت، در متن پیام دکتر بهرام عبن‌اللهی آمده است:« عرصه خبر و رسانه‌های خبری در پیوندی عمیق با آگاهی جامعه، سرمایه پر ارج و پشتوانه ای همگانی است.

اطلاع رسانی صادقانه، شفاف و اثربخش به مردم عزیز ایران اسلامی، همچون بازوی پرتوانی برای ارتقا توانمندی‌های نظام حکمرانی کشور است و این مسیر جز با رسانه‌های مسئولیت پذیر، مستقل و پیشرو رقم نخواهد خورد.

در زمانه‌ای که امید تبدیل به دارایی بی‌بدیلی برای جامعه شده است مهارت خلق و حراست از امید رسالت خطیر برای خبرنگار است و او را به دیده‌بانی برای انعکاس دستاوردها، واقعیت‌ها و افق‌های پیش رو تبدیل کرده است. 

ضمن گرامیداشت هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار، تلاش‌های ارزشمندتان را ارج می‌نهم و و از خداوند متعال توفیق صاحبان رسانه و خبرنگاران عزیز را مسئلت دارم.»

پایان خبر تینار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیام وزیر بهداشت به مناسبت روز خبرنگار" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیام وزیر بهداشت به مناسبت روز خبرنگار"، کلیک کنید.