رزمایش “الی بیت‌المقدس” در همدان برگزار می‌شود – خبرگزاری تینار | اخبار ایران و جهان

رزمایش "الی بیت‌المقدس" در همدان برگزار می‌شود - خبرگزاری تینار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تینار، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه ستاد هماهنگی سالگرد شهادت سردار شهید حاج حسین همدانی و رزمایش بسیجیان استان، گفت: هفته‌ی دفاع مقدس یادآور ایثارگری‌ها و رشادت‌های جوانان ایران اسلامی در برابر دشمنان است که اجازه ندادند حتی ذره‌ای از خاک میهن به خطر بیفتد.

استاندار همدان تاکید کرد: در این هفته، رزمایش «الی بیت‌المقدس» که مزین به نام شهید والامقام محمدرضا زاهدی است، با حضور ۱۵۰۰۰ نفر از بسیجیان استان برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین به مناسبت نهمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر پاسدار حاج حسین همدانی، برنامه‌های مختلفی در استان همدان برگزار می‌شود.

استاندار همدان یادآور شد: سردار شهید حاج حسین همدانی که از پیشکسوتان ایثار و شهادت بود، نه تنها در دوران دفاع مقدس بلکه در انقلاب اسلامی و مقابله با رژیم منحوس طاغوت و سپس در تقویت بنیه نظامی کشور نیز نقش کلیدی ایفا کرد و تا آخرین لحظات عمر پربرکت خود در خط مقدم جبهه‌ی مقاومت حضور داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رزمایش “الی بیت‌المقدس” در همدان برگزار می‌شود – خبرگزاری تینار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رزمایش “الی بیت‌المقدس” در همدان برگزار می‌شود – خبرگزاری تینار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.