اختصاص زمین برای احداث 1000 مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از اختصاص زمین برای احداث 1000 مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران خبر داد.

محمد علیمهری در گفت وگو با تینار، در تشریح روند احداث نیروگاه های خورشیدی در استان تهران و برنامه ریزی برای بهره گیری از انرژی تجدیدپذیر گفت: برنامه ریزی برای تولید 1500 مگاوات برق خورشیدی در استان تهران انجام شده است.

وی افزود: بر همین اساس کلنگ زنی احداث 500 مگاوات نیروگاه خورشیدی در سطح استان تهران طی دو هفته آینده در شهرستان های شهرری، ورامین و ملارد انجام خواهد شد.

علیمهری ادامه داد: اقدامات اولیه و تخصیص زمین مناسب برای احداث 1000 مگاوات نیروگاه خورشیدی در استان تهران انجام شده است و طی یک ماه آینده منجر به عقد قرارداد با سرمایه گذاران این طرح خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران تاکید کرد: از ابتدای سال جاری کلیه ادارات موظف هستند 20 درصد برق مصرفی خود را از طریق نیروگاه های تجدیدپذیر تامین کنند و در غیر این صورت برق مصرفی برای آنها بر اساس قیمت برق در بورس کالا محاسبه خواهد شد.

پایان خبر تینار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اختصاص زمین برای احداث 1000 مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اختصاص زمین برای احداث 1000 مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران"، کلیک کنید.