اسیر صهیونیست: نتانیاهو از خودت خجالت بکش

به گزارش تینار به نقل از تینار، گردان های القسام، شاخه نظامی حماس ویدیویی از یک اسیر صهیونیست منتشر کرد که خواستار آزادی فوری و بازگشت به خانه شد.

وی در این ویدیو می گوید: من هیرش گولبیرگ بولین پسر یونتان وریتشل هستم که در سال 2000 میلادی در کالیفرنیا آمریکا متولد شدم و اکنون به همراه خانواده ام در قدس زندگی می کنیم. در هفتم اکتبر درحالی که برای خوش گذرانی در یک جشنواره شرکت کردم اسیر شدم و به طور خطرناک مجروح شدم و اکنون برای زنده ماندن می جنگم. در آن روز هیچ کس نبود که از ما محافظت کند.

این اسیر صهیونیست می گوید: بنیامین نتانیاهو و دولتش باید از خودشان خجالت بکشند زیرا من و هزاران اسراییلی دیگر را رها کردید. خجالت بکشید به خاطر اینکه 200 روز ما را رها کردید و تمام تلاش های ارتش با شکست مواجه شد. خجالت بکشید زیرا حملات نیروی هوایی منجر به کشته شدن 70 اسیر مانند من شد. خجالت بکشید که هر چه پیشنهاد توافق به شما شد آن را نپذیرفتید. نمی خواهید به این کابوس پایان دهید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسیر صهیونیست: نتانیاهو از خودت خجالت بکش" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسیر صهیونیست: نتانیاهو از خودت خجالت بکش"، کلیک کنید.