تکمیل حریم تیاتر شهر در انتظار تخصیص بودجه

تینار گزارش می دهد؛

تکمیل حریم تیاتر شهر در انتظار تخصیص بودجه

ساخت حریم اطراف تیاتر شهر قلب تپنده تیاتر پایتخت در چهارراه ولیعصر (عج) تهران این روزها در مسیر پیگیری قرار دارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری تینار، پیگیری های ساخت حریم اطراف قلب تپنده تیاتر شهر تهران در چهارراه ولیعصر(عج) این روزها به کشیدن فنس کامل اطراف تیاتر شهر انجامیده و قرار است به زودی پشت فنس ها کنده کاری های ایجاد این حریم براساس نقشه طراحی شده مهندسین انجام شود.

شنیده ها حاکی از آن است که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با پیگیری چندین باره خود و بازدید از تیاتر شهر و اطراف آن به دنبال ایجاد حریم تا شش ماه آینده و مشکلی که کار را به تعویق انداخته نرسیدن بودجه است.

تکمیل حریم تیاتر شهر در انتظار رسیدن بودجه

گویا طی آخرین بازدید محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیگیری ها برای فعالیت پیمانکار صورت گرفته و دریافت بودجه با دستور فوری وزیر فرهنگ قرار است که به زودی صورت بگیرد. 

درصورت پرداخت بودجه پیمانکار قرار است از انتهای فروردین فرآیند ایجاد حریم را آغاز کند. 

تکمیل حریم تیاتر شهر در انتظار رسیدن بودجه

در حال حاضر دور تا دور تیاتر شهر فنس ها کشیده شده و مکان ایجاد حریم جانمایی شده است.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تکمیل حریم تیاتر شهر در انتظار تخصیص بودجه" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تکمیل حریم تیاتر شهر در انتظار تخصیص بودجه"، کلیک کنید.