ساعت شروع به کار ادارات تغییر کرد/ اعلام جزییات

به گزارش خبرگزاری تینار، عبدالله رشیدی پور اظهار کرد: به استناد تصویب نامه مورخ 1402/12/21 هیات محترم وزیران، به منظور بهره مندی کارکنان محترم ادارات استان از برکات شب های قدر به آگاهی می رساند ساعت شروع به کار تمامی دستگاه های اجرایی سطح استان (به استثنای دستگاه های امدادی، دستگاه های خدمات رسان، پلیس، اورژانس، مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان ها و واحدهای شیفتی که طبق روال مسیول خدمات رسانی هستند) با تاخیر خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان در گزارشی نوشت: معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان افزود: برهمین اساس با موافقت استاندار محترم کردستان ساعات کار ادارات در روزهای 19، 23 و (همچنین 27 ماه مبارک رمضان با عنایت به اینکه شب 27 ماه مبارک رمضان به اعتقاد اکثر مردم شریف استان نیز جزء لیالی قدر می باشد ) برابر با روزهای شنبه مورخ 1403/01/11، چهارشنبه مورخ 1403/01/15 و روز یکشنبه مورخ 1403/01/19 ساعت 9 صبح اعلام می گردد.

لازم به ذکر است روزهای 21 و 25 رمضان که ایام قدر هستند، در تقویم رسمی جزء ایام تعطیل است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ساعت شروع به کار ادارات تغییر کرد/ اعلام جزییات" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ساعت شروع به کار ادارات تغییر کرد/ اعلام جزییات"، کلیک کنید.