سیل و آبگرفتگی در این 7 استان

به گزارش تینار، رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع سیل و آب گرفتگی در هفت استان کشور، از امدادرسانی به بیش از 200 نفر از افراد حادثه دیده خبر داد.

ایرنا در خبری نوشت: بابک محمودی در این باره اظهار داشت: از امروز، 28 فروردین تا ساعت 15 و 30 دقیقه، استان های بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

محمودی اضافه کرد: در این مدت، 24 مورد عملیات امدادی از سوی امدادگران جمعیت هلال احمر انجام شد و امدادگران به 208 نفر متاثر از سیل و آب گرفتگی امدادرسانی کردند.

وی ادامه داد: 24 تیم عملیاتی، شامل 125 امدادگر، 13 نفر را اسکان اضطراری دادند و آب جمع شده در هشت واحد مسکونی نیز توسط این گروه های امدادی تخلیه شد.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: شهروندان در زمان های اعلام شده از تردد و توقف در مسیرها و جاده ها و بستر رودخانه ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره 112 ندای امداد و نجات تماس گیرند.

233217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سیل و آبگرفتگی در این 7 استان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سیل و آبگرفتگی در این 7 استان"، کلیک کنید.