طرح پویش؛ از بین برنده شکاف دانشگاه و صنعت

قاسمی تاکید کرد؛

طرح پویش؛ از بین برنده شکاف دانشگاه و صنعت

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی تاکیذد کرد که با عملیاتی شدن طرح پویش، شکاف ایجاد شده بین دانشگاه و صنعت از بین خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری تینار، دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و شرکت شیر پاستوریزه پگاه اراک به منظور گسترش همکاری های علمی، پژوهشی، آموزشی و کاربردی با هدف استفاده از توانایی های علمی و توسعه همکاری های آموزشی، تحقیقاتی، فناوری و رفاهی برای استمرار ارتباط سازمان یافته بین دو سازمان در سالن جلسات شرکت شیر پاستوریزه پگاه تفاهم نامه مشترک امضا کردند.

دبیر هییت امناء و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در این نشست با بیان اینکه «طرح پویش» طرحی دانشجومحور و در راستای تقویت توانمندی و کارورزی دانشجویان در ارتباط با صنعت است، اظهار کرد: دانشگاه با تربیت نیرو های انسانی ماهر و متخصص، زمینه اشتغال آنان را مهیا می سازد.

طرح پویش؛ از بین برنده شکاف دانشگاه و صنعت

مرتضی قاسمی افزود: با عملیاتی شدن طرح پویش، شکاف ایجاد شده بین دانشگاه و صنعت از بین خواهد رفت و گام های موثری در آموزش های علمی و مهارت آموزی برداشته خواهد شد و در آینده شاهد تحول چشمگیر در ایجاد اشتغال و راه اندازی استارت آپ ها خواهیم بود.

وی بیان کرد: امکانات بسیار خوبی در سطح آزمایشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی وجود دارد که می تواند کمک بالقوه ای به صنعت به خصوص به شرکت شیر پگاه اراک کند.

طرح پویش؛ از بین برنده شکاف دانشگاه و صنعت

مدیرعامل پگاه اراک هم گفت: یکی از سیاست های این شرکت ارتباط نزدیک با دانشگاه ها بوده و با استفاده از ظرفیت های موجود در استان مرکزی و طبق سیاست های شرکت صنایع شیر ایران دنبال ایجاد رابطه نزدیک همسو با سیاست های کلان شرکت است.

رامین طهماسبی با تاکید بر نیاز به پشتوانه علمی مناسب برای تولید، گفت: از زمان اضافه شدن این مجموعه به شرکت های صنایع شیر ایران پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشته که می تواند با همکاری دانشگاه و استفاده از ظرفیت علمی و دانش فنی استادان و دانشجویان هرچه بیشتر به اهداف عالی مدنظر دست یابد.

طرح پویش؛ از بین برنده شکاف دانشگاه و صنعت

به گزارش تینار؛ تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و شرکت شیر پاستوریزه پگاه اراک در 12 ماده و 39 بند به امضای قاسمی دبیر هییت امناء و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و طهماسبی مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه اراک رسید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طرح پویش؛ از بین برنده شکاف دانشگاه و صنعت" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طرح پویش؛ از بین برنده شکاف دانشگاه و صنعت"، کلیک کنید.