مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران

مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران

رییس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام گفت: این واحد دانشگاهی با محور محصولات تولیدی ایلام و برندسازی این محصولات در راستای ایجاد پایانه صادراتی مهران مشارکت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری تینار، بهروز ناصری، رییس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در جلسه ای با حضور فعالان صنفی و اقتصادی استان ایلام که در این دانشگاه برگزار شد با بیان اینکه ظرفیت سخت افزاری و نرم افزاری دانشگاه در خدمت بخش تولید، سرمایه گذاری و صنعت قرار خواهد گرفت، اظهار کرد: با توجه به سند تحول و تعالی دانشگاه و تاکید همیشگی دکتر طهرانچی مبنی بر حل مسیله در استان ها ظرفیت های دانشگاه در همه زمینه ها در خدمت توسعه استان قرار می گیرد.

وی افزود: صنعت، تولید و سرمایه گذاری با مشارکت و حضور دانشگاه بسیار نتیجه بخش خواهد بود. درب های دانشگاه همیشه برای توسعه ایلام باز بوده و به عنوان وظیفه ظرفیت دانشگاه در خدمت استان است. ظرفیت بی نظیر دانشگاه در شهرستان مهران شامل مجتمع رفاهی و اقامتی و زمین مناسب و پارکینگ 10 هکتاری با مشارکت فعالان اقتصادی و صنعتی استان در راستای ایجاد پایانه صادراتی با محور محصولاتی تولیدی استان شکل می گیرد.

اربعین فرصت مناسبی برای توسعه و معرفی استان ایلام

یکی از تجار موفق و دبیر اتاق تعاون استان ایلام نیز گفت: اربعین فرصت مناسبی برای توسعه و معرفی استان است. مهم ترین اولویت استان باید رفع موانع اداری برای حضور سرمایه گذاران در استان باشد.

فرزاد فیض الهی بیان کرد: ورود دانشگاه آزاد اسلامی به توسعه استان امیدبخش و مهم ترین اولویت فعلی استان ایجاد پایانه صادرات و برندسازی تولیدات استان است که این مهم با همکاری و محور دانشگاه آزاد اسلامی شکل خواهد گرفت.

به گزارش تینار، در این جلسه فعالان اقتصادی و صنفی ایلام به بیان مشکلات و سنگ اندازی های پیش روی صنعت استان و سرمایه گذاری اشاره و خواستار ورود دانشگاه آزاد اسلامی ایلام به این مباحث شدند و رحیم لطفی عضو اتاق صنعت و معدن و از فعالان و کارآفرینان نمونه استان در حوزه تولید و صنعت آرد استان، یار حسین دینی پژو از کارآفرینان و عضو اتاق اصناف استان و کاظم اسماعیلی از فعالان اقتصادی و کارآفرین به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران"، کلیک کنید.