مفاهیم قرآن بینشی عمیق به انسان می بخشد – خبرگزاری تینار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تینار، حجت الاسلام رسول خواسته شامگاه چهارشنبه در جمع بانوان طلبه مدرسه علمیه الزهرا (س) اردبیل اظهار کرد: قرآن کریم در برگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت است و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان برای رسیدن به کمال است.

وی با اشاره به اینکه کسانی که با قرآن مانوسند به کمک این معجزه الهی حق را از باطل تشخیص می دهند، خاطرنشان کرد: عمر کوتاه و امکانات کم باعث می شود انسان نتواند بر تمام ابعاد زندگی اشرافیت پیدا کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل بیان کرد: قرآن با داشتن مفاهیم عمیق، زبان گیرا و فصیح و بیان مسایل مهم زندگی به انسان بینشی عمیق و دقیق می بخشد.

خواسته مسیر یادگیری و انس با قرآن را مسیری لذت بخش و مملو از شگفتی دانست و تصریح کرد: از ثمره های طی کردن این مسیر بهره مندی از خیر و برکت در زندگی دنیوی و بهره مندی از شفاعت قرآن و هم نشینی با صالحان و اولیا در زندگی اخروی است

وی افزود: تلاوت قرآن بیماری های ذهن و روح را از انسان می زداید و او را از درد و رنج رهایی می بخشد بنابراین ما باید تلاوت قرآن و انس با این کتاب آسمانی را در برنامه روزانه خود بگنجانیم و از این کلام آسمانی دور نشویم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مفاهیم قرآن بینشی عمیق به انسان می بخشد – خبرگزاری تینار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مفاهیم قرآن بینشی عمیق به انسان می بخشد – خبرگزاری تینار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.