ملی پوشان تنیس با پرواز جایگزین راهی اردن می شوند – خبرگزاری تینار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تینار و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، با توجه به اینکه تیم کمتر از 12 سال ایران در دو بخش دختران و پسران خود را آماده حضور در رقابت های تنیس غرب آسیا در اردن می کرد، شرکت هواپیمایی امارات ساعاتی پیش خبر از لغو پرواز خود داد تا حضور ایران در این رویداد در هاله ای از ابهام قرار گیرد.
فرشاد صفتی با اشاره به شرایط موجود و نبود زمان کافی برای اعزام کاروان تنیس ایران به رقابت های غرب آسیا گفت: طبق برنامه قرار بود سفر تیم ملی کشورمان بامداد یکشنبه انجام شود اما این سفر ساعاتی قبل از پرواز، لغو شد.
مدیر تیم های ملی فدراسیون تنیس ادامه داد: با دستور رییس فدراسیون و هماهنگی بخش های مختلف مقرر شد با بررسی همه شرایط و پیگیری سفرهای مختلف، راه های رسیدن به اردن در مدت زمانی که تیم ملی نیاز داشت در دستور کار قرار گیرد که در نهایت این تلاش ها به ثمر نشست و تیم ملی ایران با پروازی جایگزین، فردا ساعت 9:45 تهران را به مقصد دبی ترک خواهد کرد تا از آنجا راهی اردن محل برگزاری رقابت های غرب آسیا شود.
وی تصریح کرد: با این برنامه ریزی جدید، مشکلی در روند اعزام ملی پوشان به وجود نخواهد آمد. تیم فردا راهی اردن می شود تا طبق برنامه روز دوشنبه، سوم اردیهشت تمرین خود را برگزار کند تا در روز سه شنبه، چهارم این ماه آماده رویارویی با حریفان خود شوند.
گفتنی است رقابت های تنیس کمتر از 12 سال غرب آسیا در شرایطی به میزبانی اردن برگزار خواهد شد که تیم دختران و پسران کشورمان قرار است از 3 تا 8 اردیبهشت ماه به مصاف رقبای خود بروند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ملی پوشان تنیس با پرواز جایگزین راهی اردن می شوند – خبرگزاری تینار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ملی پوشان تنیس با پرواز جایگزین راهی اردن می شوند – خبرگزاری تینار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.