آموزش زبان انگلیسی کودکان یادگیری

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان و اهمیت آن، امروزه بر هیچ کس پوشیده نیست و به دنبال آن، توجه بسیاری از پدران و مادران دلسوز مانند شما را هم به خود جلب کرده است. به علاوه، یادگیری زبان در سنین پایین، به شکل بهتر و با سرعت بسیار بیشتری در مقایسه با بزرگسالان انجام می گیرد. در این مقاله از وبسایت انگلیشدان، یک برنامه جامع همراه با متد ها و ویدیو های جذاب برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان 2 تا 12 سال به شما ارایه می کنیم که شما را از سایر منابع و روش ها بی نیاز میکند! حتما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا نکاتی را بیاموزید که مشابه آن را جایی پیدا نمی کنید!

آموزش زبان انگلیسی کودکان یادگیری

روش های گفته شده در این مقاله، نه تنها برای خردسالان، بلکه در آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 12 ساله و 13 ساله هم بسیار موثر و کاربردی بوده و نتایج شگفت انگیزی خواهد داشت. لباس السا و انا فروشی موجود در سایت با تضمین به شما فروخته خواهد شد.

محققان طی تحقیقات خود به این نتیجه رسیده اند که یادگیری زبان انگلیسی از سنین بسیار پایین کاملا موفقیت آمیز خواهد بود؛ مثلا آموزش زبان به کودکان 4 ساله یا 5 ساله! همچنین یکی دیگر از بهترین زمان ها برای یادگیری زبان، زمانی است که کودکان به مدرسه میروند؛ یعنی آموزش به سنین 7 ساله یا 8 ساله.

از آن جایی که در این سنین، ذهن فرزند شما کاملا آزاد است و دغدغه هایی که اغلب بزرگسالان با آن سر و کار دارند برای بچه ها معنایی ندارد، یادگیری می تواند به سادگی انجام شود، از طرف دیگر باید بدانید که یکی از فواید آموزش زبان کودکان بعد از سن مدرسه، این است که چون با مفهوم واژه ها و معادل آن ها به زبان مادری خود آشنا هستند، در بعضی از موارد یادگیری برای آن ها نسبت به خردسالان که هنوز مدرسه نرفته اند، می تواند راحت تر باشد.

یادتان باشد شما به عنوان راهنمای بچه ها در مسیر فراگیری، با خیال راحت می توانید از زبان مادری شان برای انقال هرچه بهتر مطالب استفاده کنید و نباید از این بابت هیچ نگرانی داشته باشید؛ هرچند بهتر است تلاش کنید فرایند تدریس شما تا حد امکان به انگلیسی باشد.

ما در انگلیشدان، مرجع تدریس زبان انگلیسی به کودکان، مخالف این موضوع هستیم که تدریس به کودکان دبستانی و خردسالان، باید کاملا به انگلیسی انجام شود! چرا که ادعایی بی اساس است. به علاوه بازدهی را پایین می آورد و فرزند شما را نیز کلافه و کسل میکند. در نتیجه احتمال پایبندی کودک به ادامه مسیر تا انتهای آن به شدت کاهش می یابد! امروز و در این مقاله جامع و بسیار کاربردی، نحوه صحیح آموزش زبان کودکان را خواهید آموخت.

مسیر آموزش زبان انگلیسی به کودکان را لذت بخش کنید

اول از همه می خواهیم تا توجه شما رو به یکی از مهم ترین و اساسی ترین موضوعات در مبحث آموزش به کودکان جلب کنیم. موضوع بسیار ساده است. تا می توانید پروسه یادگیری زبان را برای کودک خود جذاب، لذت بخش و مفرح کنید. این رو به عنوان یک نکته طلایی و شاه کلید یادتان باشد که برای بچه هایتان معجزه می کند. بچه ها سرشار از استعداد برای یادگیری مهارت های جدید از جمله زبان انگلیسی هستند و فقط باید به میل خودشان متقاعد به انجام آن شوند.

احتمالاً شنیده اید که تعیین هدف از یادگیری زبان انگلیسی برای هر شخص، کمک بسیاری در مسیر یادگیری به او می کند. هرچه انگیزه شخص بیشتر باشد، سریع تر و زودتر به هدف و نتیجه دلخواه خود خواهد رسید. اما آیا این موضوع در آموزش انگلیسی به کودکان نیز همین طور است؟! لباس کارتونی دخترانه از سایز 1 تا سایز 4 برای گروه سنی مختلف تولید شده است.

بچه ها شاید به اندازه بزرگسالان به نیاز فراگیری زبان انگلیسی پی نبرده باشند. آنها نمی دانند که این موضوع تا چه اندازه در آینده آن ها و رسیدن آن ها به موفقیت تاثیرگذار خواهد بود، از این رو نمی توان با یادآوری اهمیت این موضوع، آن ها را به ادامه دادن این مسیر متقاعد کرد. در نتیجه علاقه مند کردن آنها، یکی از مسیولیت های مهم شما به عنوان یک راهنما می باشد.

بهترین راه آموزش زبان انگلیسی از پایه برای کودکان این است که مسیر یادگیری را برای آن ها جذاب کنید و معجزه آن را ببینید. این که صرفاً به دنبال یک جزوه و یا بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای کودکان در خانه باشید و فکر کنید که این منابع به تنهایی آنها را به موفقیت خواهند رساند، سخت در اشتباهید.

شما باید به عنوان یک راهنما، تلاش کنید تا فرایند یادگیری زبان انگلیسی به گونه ای انجام شود که حین آن، فرزندتان احساس خستگی نکند. همچنین تا حد امکان این کار را به صورت غیرمستقیم انجام دهید، به طوری که متوجه گذر زمان نشده و بتواند اوقات خوشی را سپری کند. برای آشنایی با بهترین منابع و راهکار های مفید و جذاب که با استفاده از آن ها می توانید آموزش اولیه زبان انگلیسی برای کودکان خود را به نحو احسن انجام دهید و حتی تا سطوح بالا ادامه بدهید، این مطلب را حتما تا انتها مطالعه کنید.

آموزش انگلیسی به کودکان با بازی کردن

بچه ها به اقتضای سن خود به بازی کردن علاقه بسیاری دارند؛ چه بهتر که یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان از طریق بازی کردن با آن ها انجام شود. بهترین نحوه انجام این آن هنگامی اتفاق می افتد که خود او درگیر یادگیری شود، با شما تعامل داشته باشد و در نتیجه بتواند نقش مهمی را در این فرایند ایفا کند.

این که شما صرفاً به او بگویید که فعل jump به معنی پریدن و یا فعل run به معنی دویدن است و از او بخواهید آنها را حفظ کند، به هیچ وجه بازدهی ندارد و او را کلافه می کند! ممکن است فرزند شما درک نکند که چرا باید این لغت های عجیب و غریب و نا آشنا را یاد بگیرد، در صورتی که معادل های فارسی آن ها را هم از قبل بلد بوده است.

اما شما می توانید او را به چالش بکشید. کافیست یک آهنگ شاد برای او پخش کنید (چه بهتر که این موزیک انگلیسی باشد) و با او بازی کنید. همچنین فعل ها را بلند تکرار کنید و خودتان نیز آن کار را انجام دهید، و یا مثلا برای یاد دادن فعل jump به فرزندتان، خودتان هم بپرید و فرزند خود را نیز تشویق به این کار کنید! یعنی از او بخواهید که از شما تقلید کند.

در مرحله ی بعدی می توانید با سرعت بیشتری فعل ها را بلند بگویید و از او بخواهید عمل مربوطه را انجام دهد. با انجام این عمل، ذهن او بیشتر متمرکز بر بازی و جذابیت آن و حتی شاید برنده شدن می شود و بحث کسل کننده یادگیری را فراموش میکند؛ درصورتی که به روشی کاملاً غیرمستقیم چند فعل مهم انگلیسی را نیز یاد گرفته است. چه چیزی بهتر و موثر تر از این؟ به لباس بن تن علاوه بر پسرها بعضی از دخترها هم علاقه دارند.

در واقع بهتر است بگوییم هنگام آموزش زبان انگلیسی از صفر برای کودکان، باید تیاتری بازی کنید که کارگردانش شما هستید و بازیگرانش شما و فرزندتان! از طرفی اگر به دنبال روشی رایگان برای یادگیری زبان انگلیسی برای فرزند خود هم بوده اید، چه چیزی بهتر از بازی کردن که هیچ هزینه ای برای شما نخواهد داشت و حال شما را هم بهتر میکند!

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آموزش زبان انگلیسی کودکان یادگیری" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آموزش زبان انگلیسی کودکان یادگیری"، کلیک کنید.