اسکان نوروزی 18 هزار و 657 مسافر فرهنگی در تهران طی دو روز

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع شهر تهران با بیان اینکه 9 هزار 229 نفر در مراکز آموزش و پرورش پذیرش شده اند گفت: بیش از 18 هزار و 657 مسافر فرهنگی در قالب 1622 خانوار در104 مرکز اسکان دایم و موقت آموزش و پرورش پایتخت پذیرش شده اند .

به گزارش تینار، پارسا با بیان اینکه بازدید پیوسته از ستادها و فضاهای اسکان شهر تهران و تلاش برای میزبانی شایسته از مهمانان نوروزی از سیاست های آموزش و پرورش پایتخت است که با جدیت دنبال می شود گفت: تا پایان روز سه شنبه 29 اسفند 1403 تعداد 9 هزار  229  نفر یعنی بیش از 18 هزار و 657 مسافر فرهنگی در قالب 1622 خانوار در  104 مراکز اسکان دایم و موقت آموزش و پرورش پایتخت پذیرش شده اند .

وی افزود: در تلاش هستیم تا با میزبانی شایسته از مسافران نوروزی، سفر رضایت بخش و خاطره سازی را برای آنها رقم بزنیم.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع شهر تهران با اشاره به اینکه رزرو اینترنتی مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان از  28 اسفندماه سال 1402 از سامانه متمرکز اسکان به آدرس Eskan.medu.ir آغاز و پذیرش حضوری فرهنگیان از بیست وهشتم اسفند 1402 تا دوازدهم فروردین 1403 تعیین شده است ادامه داد: آمادگی کامل برای میزبانی هموطنان عزیز را داریم تا خاطره خوش و ماندگاری برای آنها ثبت نمایم.

پایان خبر تینار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسکان نوروزی 18 هزار و 657 مسافر فرهنگی در تهران طی دو روز" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسکان نوروزی 18 هزار و 657 مسافر فرهنگی در تهران طی دو روز"، کلیک کنید.