جزییات هوش مصنوعی آیفون لو رفت!

به گزارش خبرگزاری تینار، اپل اینسایدر گزارش می دهد که سیری و اسپات لایت قرار است به ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز شوند. این ویژگی ها در برنامه هایی مانند Messages و Mail و Safari کاربرد خواهند داشت.

براساس گزارش مجله تینار، سافاری ظاهراً با یک ابزار خلاصه سازی متن به نام Intelligent Browsing آپدیت می شود که به کاربران اجازه می دهد خلاصه ای از هر صفحه ی وب را تولید کنند. سیری ویژگی مشابهی را در پیام رسان Apple Messages ارایه خواهد داد.

هوش مصنوعی اپل احتمالاً می تواند محتوای پیام را تجزیه و تحلیل کند و به سوالات مرتبط به متن پاسخ دهد. جست وجوی اسپات لایت با ویژگی های هوشمندانه تر و مرتب سازی بهبودیافته در اپلیکیشن هایی مانند Contacts و Calendar نتایج مفیدتری ارایه خواهد کرد.

منابع مختلف بارها ادعا کرده اند که هوش مصنوعی اپل به صورت محلی و بدون نیاز به اینترنت روی دستگاه اجرا می شود. این ویژگی می تواند امنیت کاربران و سرعت پاسخ گویی را بالاتر ببرد. هوش مصنوعی اپل احتمالاً برای یک سری کارهای پیچیده تر به سرورهای ابری متکی خواهد بود.

کنفرانس WWDC 2024 محفلی برای رونمایی از iOS 18 و قابلیت های هوش مصنوعی اپل خواهد بود. این کنفرانس 21 خرداد برگزار می شود.

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جزییات هوش مصنوعی آیفون لو رفت!" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جزییات هوش مصنوعی آیفون لو رفت!"، کلیک کنید.