رسانه های عبری: سخت ترین صبح را در شمال تجربه کردیم

منابع رسانه ای عبری زبان پاسخ موشکی صبح امروز (چهارشنبه) حزب الله لبنان به جنایت صهیونیست ها در شهرک «الهباریه» را «سخت ترین صبح» رژیم اشغالگر در شمال سرزمین های اشغالی توصیف کردند.

به گزارش تینار، رسانه های صهیونیستی در این باره نوشتند: امروز سخت ترین صبح در شمال به ویژه در «کریات شمونه» را از ابتدای جنگ تاکنون تجربه کردیم.

این رسانه های گزارش دادند: خسارت های زیادی به کریات شمونه وارد شده است و راکت ها و موشک های زیادی به داخل این شهرک اصابت کرد.

رسانه های عبری همچنین گزارش دادند: اینها موشک هایی نبودند که ما در ماه های اخیر به دیدن آن ها عادت کرده بودیم، بلکه موشک های سنگین هستند.

طبق گزارش این رسانه ها، بر اثر اصابت موشک به بیش از 20 آپارتمان در یک محله آسیب وارد شده است.

رژیم صهیونیستی بامداد امروز ساختمان «جمعیت پزشکی اسلامی» در شهرک الهباریه در جنوب لبنان را هدف حمله هوایی قرار داد. این حمله تاکنون دست ٰکم هفت شهید در پی داشته است.

حزب الله لبنان صبح امروز در بیانیه ای بر پاسخ حتمی به جنایت رژیم صهیونیستی در شهرک الهباریه تاکید کرد.

حزب الله بلافاصله در واکنش اولیه به جنایت شهرک «الهباریه» شهرک «کریات شمونه» را موشک باران کرد.

شبکه 12 رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه گزارش داد که بیش از 30 موشک از لبنان به سمت منطقه «الجلیل علیا» در شمال سرزمین های اشغالی پرتاب شد.

این حمله یک کشته و چند زخمی نیز برجای گذاشت.

پایان خبر تینار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رسانه های عبری: سخت ترین صبح را در شمال تجربه کردیم" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رسانه های عبری: سخت ترین صبح را در شمال تجربه کردیم"، کلیک کنید.