صالحی: حضور 25 میلیونی در انتخابات به معنی ایستادگی برابر جبهه ایران ستیزی است

صالحی: حضور 25 میلیونی در انتخابات به معنی ایستادگی برابر جبهه ایران ستیزی است

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات، گفت: 25 میلیون ایرانی همدل و همزبان شدند و میلیاردها دلاری را که برای شکستن اراده آنان هزینه شده بود، باد هوا کردند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری تینار، احسان صالحی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در حساب کاربری خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: «25 میلیون ایرانی همدل و همزبان شدند و میلیاردها دلاری را که برای شکستن اراده آنان هزینه شده بود، باد هوا کردند.
ضرب شست دیگری به جبهه ایران ستیز بعد از فتنه 1401.

هیچ مردمی مانند ایرانیان در این سالها آماج فشار روانی دشمنانش نبوده است. این ایستادگی وسربلندی در تاریخ، مثال خواهد شد.»

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صالحی: حضور 25 میلیونی در انتخابات به معنی ایستادگی برابر جبهه ایران ستیزی است" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صالحی: حضور 25 میلیونی در انتخابات به معنی ایستادگی برابر جبهه ایران ستیزی است"، کلیک کنید.