پایش بیش از 6000 دستگاه بی خطر ساز در مراکز درمانی و بیمارستانی در سطح کشور

مدیرکل دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در سال 1402 بیش از 6 هزار دستگاه بی خطر ساز در مراکز درمانی و بیمارستانی در سطح کشور مورد پایش قرار گرفت.

به گزارش تینار،احمد طاهری در رابطه با اقدامات این دفتر در سال 1402 گفت: با توجه به نقشی که سوخت غیراستاندارد در افزایش آلودگی هوا دارد، بخش مهمی از وظایف ما درخصوص پایش سوخت است که در این راستا 249 نمونه نفت گاز، 120 نمونه بنزین و 13 نمونه مازوت را بررسی کردیم.

وی ادامه داد: درخصوص وظیفه ای که بابت آلایندگی ناشی از بیمارستان ها و مراکز درمانی بر عهده داریم، هم  بازدید و پایش عملکرد 6164 مورد دستگاه های بی خطرساز مراکز درمانی و بیمارستانی انجام شده و همچنین 1205 مورد نیز پایش آلودگی خاک را داشته ایم.

مدیرکل دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست از همکاری در بررسی گزارش پروژه های مشمول ارزیابی از منظر پایش خبر داد و گفت: در این راستا مطالعه بررسی و اعلام نظرات در خصوص 160 طرح مشمول ارزیابی اثرات محیط زیستی از منظر ملاحظات پایشی و شرکت در کمیته های فنی و ارزیابی مرتبط انجام شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، طاهری خاطرنشان کرد: بخش دیگری از کار ما همکاری در اجرای پایش پسماندهای مشمول کنوانسیون بازل بود که بررسی کمی نتایج آنالیزهای پسماندهای مشمول این کنوانسیون جهت صادرات و کنترل انتقالات به تعداد 190 محموله صورت گرفت.

پایان خبر تینار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پایش بیش از 6000 دستگاه بی خطر ساز در مراکز درمانی و بیمارستانی در سطح کشور" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پایش بیش از 6000 دستگاه بی خطر ساز در مراکز درمانی و بیمارستانی در سطح کشور"، کلیک کنید.