کشف 20 همت کالای قاچاق و دستگیری 945 متهم اقتصادی در سال جاری

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا، از کشف 20 همت کالای قاچاق و دستگیری 945 متهم اقتصادی خبر داد.

به گزارش تینار، سردار حسین رحیمی درباره اقدامات این پلیس در سال جاری گفت: در فروردین ماه سال جاری، 8505 پرونده در حوزه های مختلف تشکیل شد که نسبت به سال گذشته 4 درصد افزایش داشتیم.

وی افزود: امسال شاهد رشد 77 درصدی برخورد و مقابله با پرونده های کلان و سازمان یافته اقتصادی هستیم.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا ادامه داد:در فروردین امسال، پلیس امنیت اقتصادی توانست 52 مرحله عملیات در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز و جرایم اقتصادی سازمان یافته در کشور به انجام برساند.

رحیمی با اشاره به تشکیل 925 فقره پرونده برای مجرمان و مفسدان اقتصادی گفت: در مجموع از این تعداد پرونده، 945 متهم اقتصادی دستگیر شدند. همچنین 632 خودرو حامل کالای قاچاق توقیف شد.

وی افزود: از مجموع این عملیات ها،  20 همت کالای قاچاق کشف و ضبط شد که بر اساس اعلام کارشناسان،  نسبت به سال گذشته شاهد افزایش 523 درصدی هستیم. 

پایان خبر تینار 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف 20 همت کالای قاچاق و دستگیری 945 متهم اقتصادی در سال جاری" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف 20 همت کالای قاچاق و دستگیری 945 متهم اقتصادی در سال جاری"، کلیک کنید.